PREMI XARXA VIVES DE FOTOGRAFIA DIGITAL

Objectiu

La revista BUC. Universitat. Cultura. Llibres convoca el Premi Xarxa Vives de Fotografia Digital FotoBUC, amb l’objectiu de conscienciar la comunitat universitària sobre els efectes del canvi climàtic en l’arc mediterrani.

Participants

El concurs s’adreça a tots els estudiants de les universitats de la Xarxa Vives, que ho siguen en el moment de presentar les imatges.

Temàtica

Les fotografies presentades a concurs tractaran el tema dels efectes del canvi climàtic en els territoris de la Xarxa Vives d’Universitats. Es valorarà la imatge que millor reflectisca l’impacte d’aquest procés.

Requeriments

- Cada proposta pot tenir un màxim de 2 autors i cada autor/s pot/poden presentar un màxim de 2 propostes.

- Les propostes presentades han de ser originals i inèdites.

- Les persones no són objecte del concurs; podrà eixir la figura humana però no com a protagonista.

Característiques

- Presentació en JPG, a una resolució de 300 ppp i amb una grandària d’arxiu mínima de 1 MB i un màxim de 4 MB.

- Els treballs es presentaran sobre suport digital (CD), per correu electrònic (a l’adreça buc@vives.org) o a través d’un formulari electrònic allotjat al web www.e-buc.com. Es confirmarà la recepció per correu electrònic en un termini de 48 hores.

- Cada imatge anirà acompanyada d’una breu descripció a càrrec de l’autor.

- Els drets de propietat de les imatges han de ser propietat dels autors que les presenten
a concurs.

Presentació

El termini per a la presentació de les fotografies finalitzarà el 30 de juny de 2009.

Premi

La fotografia guanyadora serà premiada amb 600 € i la reproducció de la imatge al número de tardor de la revista BUC. El concurs pot quedar desert i la decisió del jurat serà inapel•lable.

Resolució

El veredicte es farà públic a mitjans de setembre de 2009 a través del web de la Xarxa Vives. Es contactarà personalment amb el/s guanyador/s.

Utilització

- La fotografia guanyadora quedarà en propietat de la Xarxa Vives d’Universitats pe ser reproduïda en el número de tardor de la revista BUC i, si escau, en altres suports amb la finalitat de fer difusió del concurs i de la publicació, en succesives edicions.

- No es retornarà cap original.