GUANYADORS DEL II CONCURS DE CURTMETRATGES I VIDEOCLIPS

Horari: de 10:00 h a 11:30 h
Lloc: Saló de Graus, edifici de Filosofia i Lletres III

Assistents
Juli Cànoves (Inquiet Festival de Cinema en Valencià)
Robert Escolano, secretari (Vic. Tecnologia i Innovació Educativa, tècnic del Secretariat de Promoció del Valencià)
Josep Forcadell (Vic. Tecnologia i Innovació Educativa, director del Secretariat de Promoció del Valencià)
Juanjo Galiana, president (subdirector coordinador d’Enginyeria Tècnica de Telecomunicació de l’Escola Politècnica Superior)
Israel Gil (responsable de l’Aula de Cinema, Vic. Extensió Universitària)
Enric Mira, president (vicedegà d’Estudis, Publicitat i Relacions Públiques de la Fac. Ciències Econòmiques i Empresarials)

Ordre del dia
1. Visionat de les obres presentades i atorgament dels premis
2. Anàlisi de les bases per a una possible futura convocatòria

Acords
1. El Jurat del II Concurs de Curtmetratges i Videoclips per a Estudiants de la Universitat d’Alacant, després de visionar les obres presentades, decideix atorgar els premis següents:

1r Premi als Curtmetratges
La cerimònia, de Jesús Serna Quijada

1r Premi als Videoclips
Ràdio Bemba (La Gossa Sorda) de Javier Alcañiz, Míriam Berbegal, Laura Escrivà i Alain Mateo

2. S’acorda concedir una menció a l’originalitat i una altra a la promoció dels referents cinematogràfics a l’obra Un pla Jim Jarmush, d’Ángel Puado Veloso, amb la condició que l’equip de treball reedite l’àudio de l’obra i millore les condicions lingüístiques i interpretatives de les veus en off.

3. S’acorda avançar la data de la convocatòria del concurs i establir el termini de presentació de treballs entre l’1 de novembre de 2009 i el 30 de maig de 2010, així com també expressar en les bases del concurs l’oferiment de suport tècnic i especialment lingüístic als equips de treball que s’hi vulguen presentar.

4. S’acorda obrir la convocatòria a participants externs a la Universitat d’Alacant, sempre que algun dels membres de l’equip de treball tinga vinculacions com a alumne amb aquesta universitat.

Els presidents alcen la sessió, de la qual, com a secretari, estenc aquesta acta.

El secretari
Vist i plau