• Cultura i ciència - Notícies publicades en Juliol, 2016
Notícies publicades en Juliol, 2016
  • Dijous, 28
  • estels

"La nit de les estrelles a Aigües"

Dimecres 10 d'agost - Plaza de l'Església d'Aigües - 21.30 hores

En "La nit de les estrelles a Aigües" podràs observar el cel amb telescopis (la Lluna, planetes, estrelles i constel·lacions, galàxies, etc.) ajudat per les explicacions didàctiques d'experts en aquesta matèria pertanyents al Grup d'Investigació d'Astronomia i Astrofísica de la Universitat d'Alacant.

CulturaDivulgació científica
  • Dijous, 14
  • Certamen Macro y Microcosmos

Conferència del sociòleg de la UA Juan Antonio Roche a Elx sobre la relació entre Ciència i Art

Divendres 15 de juliol - MUPE, Elx - 19.30 hores

Situada en la intersecció entre l'art contemporani i la divulgació científica, l'exposició ens presenta una narració apassionada i estètica de l'evolució de la matèria des dels inicis en el Big Bang fins a l'aparició de la vida. L'activitat és la primera de les ponències en el cicle que complementa l'exposició «Macrocosmos i Microcosmos» de l'artista, catedràtic de Bioquímica i Biologia Molecular de la Universitat Miguel Hernández i director de la Unitat de Neurobiologia Molecular de l'Institut de Neurociències Luis Miguel Gutiérrez Pérez.

CulturaExposicionsDivulgació científica
  • Divendres, 1
  • El Pati de la Ciencia 2016 2

El Pati de la Ciència 2016

Dimarts 5, 12 i 19 de juliol - Facultat de Ciències de la Universitat d'Alacant - 10.00 i 12.00 hores

Vine amb els teus xiquets i xiquetes a veure les experiències científiques del Pati de la Ciència 2016: "ReAcCIO2Na!", "Experiments sorprenents de Física" i "Les matemàtiques en la màgia i viceversa". Entrada lliure limitada a la capacitat de la sala.

CulturaDivulgació científica

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant