• Cultura i ciència - Notícies publicades en Octubre, 2016
  • Dimarts, 25
  • RetroConsolasNoticia

T'agraden els videojocs? El retro? No et perdes el festival RetroConsolas 2016

Del 2 al 5 de novembre de 2016 - MUA - De 10:00 a 20:00 h.

Una oportunitat per a gaudir de la mà de consoles clàssiques, xarrades amb desenvolupadors rellevants en el sector, podcasts en directe amb els programes més interessants, exposicions... La primera setmana de novembre tens una cita amb el teu costat més gamer en el MUA (Museu de la Universitat d'Alacant).

CulturaInformació sobre jornades, cursos, conferències...ExposicionsDivulgació científicaJornades
  • Divendres, 21
  • Concurse relats matemàtics 2016

El VIII Concurs de Microrelats Matemàtics de la UA s'escriu amb el nombre e

Fins al 25 de novembre

¡Ara amb el nombre i! Els microrrelatos tindran un màxim de 20 paraules i hauran de complir el requisit que el nombre de lletres de cada paraula siga la xifra corresponent del nombre i, eliminant els zeros.

CulturaLiteraturaDivulgació científica
  • Robots UA

L'EPS participa en el projecte EUROBOTIQUE

Des del passat mes de setembre i amb una durada de dos anys, l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat d’Alacant participa en el projecte EUROBOTIQUE amb l’objectiu de fomentar l’aprenentatge col·laboratiu europeu per a l’adquisició de competències mitjançant robots.

CulturaDivulgació científica
  • Dimecres, 12
  • premis-jj-matematicas2016

Nova edició dels Premis Jorge Juan de Matemàtiques de la Facultat de Ciències de la UA

Termini d'inscripció del 12 al 26 d'octubre

La Facultat de Ciències de la Universitat d’Alacant, amb l’objectiu de fomentar l’estudi de les matemàtiques i l’actitud investigadora entre els universitaris més joves, convoca una vegada més els XVIII Premis Jorge Juan de Matemàtiques.

CulturaDivulgació científica

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant