• Cultura i ciència - Notícies publicades en Gener, 2017
Notícies publicades en Gener, 2017
  • Dilluns, 30
  • Divulgarte

Divulgar-te: Cicle de trobades entre científic-investigador i artista

Del 31 de gener, 28 de febrer, 28 de març i 2 de juny - Seu Ciutat d'Alacant, c/ Ramón y Cajal, 4 - 20.15 hores

Divulgar-te és un cicle de conferències per parells on intervindrà un artista i un investigador-divulgador. Cadascun d'ells participa divulgant els seus coneixements, de recerca i artístics, explicant l'artista la seua obra i l'investigador aclarint quant de Ciència i de Recerca té l'Art. Al final d'aquestes s'establirà un diàleg. Aquesta segona edició consta de quatre trobades.

CulturaExposicionsDivulgació científica
  • Dimecres, 25
  • juanluis-vazquez

El Premi Nacional d'Investigació, Juan Luis Vázquez, ofereix demà la ponència "La poderosa influencia de las matemáticas en el mundo actual"

Dijous 26 de gener - Seu Ciutat d'Alacant - 19.00 hores

Amb aquesta ponència s'inicia l'Aula de la Ciència i la Tecnologia de la Seu, el contingut, que abordarà diferents temes d'interès en l'àmbit científic i tecnològic amb l'objectiu principal d'acostar-los a la societat des de l'excel·lència científica però amb una perspectiva de divulgació i entreteniment.

CulturaInformació sobre jornades, cursos, conferències...Divulgació científicaConferències
  • Divendres, 20
  • Mes cultural EPS

L'Escola Politècnica Superior omple febrer d'activitats en el seu #mescultural

Del 30 de gener a l'11 de març

L'Escola Politècnica Superior organitza durant el mes de febrer tot un seguit de esdeveniments que abasten un ampli espectre de disciplines: astronomia, telecomunicacions, robòtica o Photosop, entre moltes altres, es donaran cita en forma de conferències, workshops, col·loquis o espectacles, com el preparat per a celebrar el Dia de la Ràdio EPS, que comptarà amb l'actuació teatral d'Improvivencia i la música de Pura Mandanga. Consulta ací tota la programació.

Informació sobre jornades, cursos, conferències...

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer