• Cultura i ciència - Notícies publicades en Juliol, 2019
  • logo UA

I Premis a la Creació de les Universitats Públiques Valencianes PRECREA

Lliurament de candidatures fins al 20 de setembre

Aquests premis honorífics volen premiar la tasca cultural realitzada per persones, col·lectius o institucions en l'àmbit de la CV. Hi ha cinc modalitats: Arts Escèniques, Arts Plàstiques i Visuals, Disseny i Creativitat Tecnològica, Creació Literària (atorgat aquest per la Universitat d'Alacant) i Música.

Concursos i premis
  • Dimecres, 3
  • Curse Divulgar Ciència en el Segle XXI 2019

Curs "Divulgar la ciència en el segle XXI"

4 i 5 de setembre - Edifici Germà Bernàcer

Aquest curs de 20 hores lectives té com a objectiu promoure i fomentar en la ciutadania l'interés per la ciència, desenvolupant de l'esperit crític i l'alfabetització científica. Per a açò comptarà amb reconeguts científics i divulgadors pertanyents a diverses disciplines.

CulturaDivulgació científica
  • Pati de la ciència UA 2019

La Universitat d'Alacant acull al juliol una nova edició de "El Pati de la Ciència"

Del 27 de juny al 18 de juliol - Campus de la UA

El Pati de la Ciència és un projecte de divulgació científica dirigit a xiquets i joves que organitza la UA des de 2005. El seu objectiu és fomentar la cultura científica i transmetre la ciència d'una forma innovadora, participativa i divertida. Inclou espectacles científics gratuïts (5, 9 i 12 de juliol) i tallers científics - Jocs de Ciència (27 de juny, 4, 11 i 18 de juliol).

CulturaDivulgació científica

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant