• Art i exposicions - Notícies publicades en Juliol, 2016
  • Dilluns, 25
  • Residències Formatives MUA 2016 imatge 1

Finalitzen les residències formatives Plus 2016 al MUA

Des d'11 al 22 de juliol, cinc artistes han participat en el MUA en el seu II Programa de residències formatives Plus: Pilar García Huidobro, Agus Bres, Gloria Marco, Verónica Velaz i Clara Sánchez, tots professionals en actiu. Els projectes artístics que han desenvolupat formaran una mostra col·lectiva que s'exposarà al setembre.

• Divendres, 15
  • Nit en Blanc Alacant 2016

Art per a no dormir-se! La Nit en Blanc 2016 als Museus d'Alacant

Divendres 22 de juliol - MUA i resta de Museus d'Alacant - des de les 20.00 hores

El MUA celebra aquest divendres La Nit en Blanco al costat de la resta de Museus d'Alacant amb les següents activitats: 20h, projecció de "Galeria d'ombres"; 21h, curs de fotografia d'Arquitectura en HDR; 22h: concert de jazz a càrrec de Margot Cortés. A més, el IAC Juan Gil Albert organitza rutes arquitectòniques que passen per el MUA a les 21h. Programació general de la Nit en Blanco de la resta de museus en www.facebook.com/nochenblancoalicante

• Dijous, 14
  • No tinc amo - Diana Raznovich

Exposició "No tinc amo" sobre violència de gènere

Del 12 al 22 de juliol - Seu Universitària de la Marina (Benissa)

Amb aquesta exposició, consistent en 31 dibuixos de de la humorista gràfica argentina Diana Raznovich, l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere IUIEG pretén ajudar a prevenir la violència de gènere.

• Spanish Women on the Rise Elda 2016

Exposició "Spanish Women on the Rise". La invisibilitat històrica de dones influents

Del 15 al 29 de juliol - Centre Cívic i Juvenil d'Elda

La Seu Universitària d'Elda presenta aquesta mostra que té com a objectiu rescatar de la invisibilitat històrica dones que van ser influents en la societat dels segles XVIII al XX. La inauguració, el divendres 15 a les 20.30 hores, anirà acompanyada de la conferència "Breve historia conceptual del movimiento feminista" a càrrec de la Dra. Inmaculada Fernández Arrillaga.

• Diumenge, 10
  • Exposició II República Petrer 2016

Exposició "Recorde d'una esperança. La segona república a Alacant (1931-1936)"

Del 15 al 31 de juliol - Forn Cultural, Petrer

Arriba a Petrer aquesta exposción itinerant de l'Arxiu de la Democràcia que pretén recuperar la memòria d'un període de la història a Alacant ple de tensions, conflictes i esperances. Possiblement no hi ha hagut una altra etapa en la història d'Espanya en què tants alacantins ocuparen alts càrrecs administratius d'estat. Inauguració: divendres 15 de julioa a les 19.00 hores.

• Divendres, 8
  • Exposició Dins

"Dins", exposició fotogràfica d'Iván Carbonell a l'interior de persones amb diversitat funcional

Del 7 al 29 de juliol - Sala Aifos de la UA

«Dins es troba sempre la veritat, allò que no és aparença. Dins està l'essència de les coses i per descomptat, també de les persones». Una exposició del fotògraf Iván Carbonell que s'endinsa en l'ànima de les persones usuàries del Centre Sant Rafael. Inauguració l'11 de juliol a les 12.15 hores.