• Art i exposicions - Notícies publicades en Desembre, 2017
Notícies publicades en Desembre, 2017
  • Dilluns, 18
  • Cartel Talleres Culturales

Apunta't als tallers d'art de la UA

Matrícula oberta a partir de l'11 de gener

La nova proposta de Tallers Culturals de la UA inclou cursos relacionats amb les arts plàstiques: Introducció a la pintura digital (del 26/2 al 28/5), Iniciació a la narració gràfica. Les notes de la simfonia (del 5/3 al 15/3), Taller de pintura gestual (del 5/3 al 28/5), Taller de fotografia creativa avançat (del 10/3 al 12/5), el Taller de retrat fotogràfic (del 12/3 al 15/3) i el Taller de projectes expositius (del 17/4 al 22/5).

CulturaInformació sobre jornades, cursos, conferències...ExposicionsCursos i tallers
  • Dimecres, 13
  • Derechos Humanos

Exposició "Defensors/es de Drets Humans"

Del 11 de desembre al 8 de gener - BUA

La BUA, en col·laboració amb Amnistia Internacional Alacant, acull l'exposició sobre el tema "Defensors/es de Drets Humans", campanya global d'Amnistia per a commemorar el Dia dels Drets Humans (10 de desembre). Pots visitar-la en la planta baixa de l'edifici de la Biblioteca General durant el mes de desembre.

• Dimarts, 12
  • Asset leila II

"1000 thoughts", una original exposició de l'estudiant Asset Leila

Del 12 al 15 de desembre - Exteriors Aulari II (UA) - De 10 a 18 hores

Si passeges pels exteriors de l'Aulari II de la UA et trobaràs amb "1000 thoughts", una original mostra de dibuixos i poemes que l'estudiant d'Erasmus Asset Leila. En el seu treball, Asset plasma tant emocions viscudes a través de la carrera que estudia, Psicologia, com les qui li transmet el seu país natal, Kazakhstan.

• Taula redona

Taula redona de l'exposició "Holy Interiors" en el MUA

Divendres, 15 de desembre - MUA - 19:00 h

Taula redona sobre l'exposició "Holy Interiors" del fotògraf Pepe Calvo, inaugurada el passat 17 de novembre en el Museu de la Universitat d'Alacant. En ella participen Miguel Cereceda, Enric Mira, Juan A.Roche Cárcel i el propi autor, Pepe Calvo.

• Dijous, 7
  • Jornades Joan Valls Portada

Art i poesia. Exposició "100 vegades Joan Valls"

Fins al 7 de gener - MUA

Amb motiu del centenari del seu naixement, el MUA acull aquesta mostra on nou artistes actuals proposen un recorregut per 100 obres plàstiques en les quals la imatge i les paraules del gran poeta valencià es mostren latents.

CulturaExposicionsLiteratura
  • Manuel Molina

L'exposició "Manuel Molina (1917-1990) en el seu centenari. Amistat i Poesia" a Almoradí

De l'11 al 22 de desembre - IES Azud de Alfeitamí (Almoradí)

L'exposició, dedicada al centenari del naixement del poeta Manuel Molina, arreplega diversos aspectes de la seua activitat en la cultura literària alacantina del seu temps i visualitza fons de la seua donació a l'Arxiu de la Democràcia.

CulturaExposicionsLiteratura
  • Dimecres, 6
  • Ferran Cabrera Cantó

El MUA obri les seues portes a l'exposició "Ferran Cabrera Cantó, 150 anys"

Fins al 21 de gener - Sala El Cub MUA

El MUA dedicada una mostra antològica a l'il·lustre pintor alcoià Ferran Cabrera Cantó, com a homenatge del 150 centenari del seu naixement. L'exposició ofereix una visió angular de totes les etapes i estils d'aquest pintor polifacètic al llarg dels seus més de cinquanta anys de dedicació a l'art i «a la creació de bellesa».

• Divendres, 1
  • Jano

L'exposició "Jano" de Fruits María, al MUA

Fins al 22 d'abril - exteriors del MUA

Comisariada per Aramis López Juan i Juan A. Roche Presó, la mostra de l'artista alacantí està estructurada en una sèrie de parts -portes (inicis), camins (procés emocional), espais (reflexió), arquitectures (construcció) i emocions (final)- que segueixen coherentment l'ideari traçat per l'artista component un argument narratiu. Fins al 22 d'abril de 2018.