• Art i exposicions - Notícies publicades en Juny, 2017
Notícies publicades en Juny, 2017
  • Divendres, 30
  • Residències PLUS III MUA 2017

Al juliol, cinc artistes desenvolupen l'III programa de residències formatives PLUS del MUA

Del 10 al 21 de juliol - MUA

Elena Rato, Alberto Feijoo, Jonathan Notario, Ricardo Sabater i Jesús Jordi Velasco participaran aquest mes de juliol en les Residències PLUS del MUA, on realitzaran els seus projectes artístics en un ambient de convivència i de formació contínua de la mà del personal tècnic del MUA. Després d'açò, realitzaran una exposició conjunta.

CulturaInformació sobre jornades, cursos, conferències...ExposicionsCursos i tallers
  • taller-de-grabado portada

Taller de gravat experimental en Seu Torrevella

Del 10 al 28 de juliol - Seu Universitària de Torrevella

El curs, dirigit a qualsevol persona que vulga iniciar-se en la tècnica del gravat, està enfocat per a desenvolupar la creativitat i utilitzar materials experimentals en la reproducció artística. Els alumnes acabaran el curs havent estampat i seriat els seus propis dissenys o dibuixos. Preu: 45€.

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Cursos i tallers
  • Dilluns, 26
  • Territoris personals MUA portada

"Territoris personals". Exposició del II Màster Photoalicante en el MUA

Fins al 16 de juliol - MUA

En aquesta mostra podràs veure els treballs finals de l'II Màster Photoalicante en projecte d'autor i fotografia contemporània, on s'investiga sobre la identitat i el nostre món més immediat. «Cercar, construir, cimentar, transcendir la identitat és un exercici vital en l’obra de tot i tota artista...»

• Dilluns, 12
  • huevo-vida-eterna

L'"Ou de la Vida Eterna" arriba al MUA

Fins a setembre - MUA

Una de les peces estavella del Museu de la Vila Joiosa, Vilamuseu, L'"Ou de la vida eterna", pot veure's en el MUA fins a setembre d'enguany. Està integrat per dos elements que formaven part d'aixovars funeraris. Daten del segle VI abans de Crist i estan associades a la cultura fenícia.

• Obra de Javier Lorenzo

Cicle d'exposicions en juny i juliol amb la Càtedra Antoni Miró d'Art Contemporani

Fins al 30 de juliol - Diverses sales d'exposicions d'Alcoi

La Càtedra d'art contemporani Antoni Miró de la UA participa en un nou cicle d'exposicions, que en aquesta ocasió ens porta les siguentes propostes: "La Pintura de Xavier Lorenzo", la col·lectiva "Artistes i poetes. Tribut a Joan Valls" i l'exposició de fotografia "Instants" de la reportera gràfica Juani Ruz.

• Dimarts, 6
  • Infotógrafos 2017

VIII edició d'Infotógrafos en la Seu Ciutat d'Alacant

Del 5 al 29 de juny - Seu Ciutat d'Alacant (Ramón y Cajal, 4)

L'associació Escriptors de Llums de la Universitat d'Alacant (ELUA) ha inaugurat una nova edició del seminari sobre cultura fotogràfica Infotògrafs a la Seu Ciutat d'Alacant (Ramón y Cajal, 4), coordinada per Javier Serrano. El seminari, que arriba a la vuitena edició, està integrat enguany per quatre conferències i compta amb l'exposició paral·lela "Escriptors de Llums. IX Edició".

• primeres eleccions 1977

La UA commemora els 40 anys de les primeres eleccions democràtiques amb una exposició i activitats paral·leles

Del 9 de juny al 25 de juliol - Seu Ciutat d'Alacant, c/Ramón y Cajal, 4 - 20.00 hores

El 15 de juny de l'any 1977 figura entre les dates històriques de la vida espanyola. Els ciutadans tornaven a les urnes en unes eleccions democràtiques després de tres anys de guerra civil i trenta-vuit de dictadura. La UA ha preparat aquesta exposició per a commemorar-ho.

• remeproject

#Reme Project, del Fab Lab Alacant de la UA, s'exposa en la Barcelona Design Week 2017

El projecte #Reme, dissenyat en Fab Lab Alacant, el laboratori d'investigació en fabricació digital de la UA, viatja a Barcelona des de Madrid, on ha estat exposat en el Centre Cultural Conde Duque de Madrid.