• Art i exposicions - Notícies publicades en Octubre, 2017
  • Muliermulieriscartel18

"Mulier mulieris 2018" XII Convocatòria d'Arts Visuals del MUA

Del 12 de novembre al 15 de desembre

Un any més, el MUA obri la convocatòria d'Arts Plàstiques a mulier mulieris, fent una crida a aquells artistes que vulguen participar i exposar la seua proposta per a commemorar el Dia Internacional de la Dona.

• Dilluns, 23
  • Diumenges al MUA portada

Diumenges al MUA: tallers i activitats per a tota la família

Del 29 d'octubre al 21 de gener

Molts diumenges el MUA ofereix tallers, activitats i visites guiades per a tota la família: construcció d'instruments a partir de residus, arquitectura educativa, "escapekids", tallers didàctics sobre el color, dibuix dinàmic i poesia de Miguel Hernández... Consulta el programa i inscriu-te.

CulturaInformació sobre jornades, cursos, conferències...ExposicionsCursos i tallers
  • 150 anys, Ferran Cabrera

Nou cicle d'exposicions a Alcoi amb la Càtedra Antoni Miró d'Art Contemporani

Fins a finals de novembre

La càtedra d'Antoni Miró participa en tres exposicions que poden veure's en diferents sales d'Alcoi i Xàtiva: "150 anys" de Ferran Cabrera, "Obra inèdita" de Raül Botella, "Un home que fa en el sud" de Rodolfo Torres i la col·lectiva "Art dels 70, poètiques del 70".

• Divendres, 6
  • Miguel Hernández 75x75 portada

Exposició "Homenatge a Miguel Hernández 75x75"

De l'11 d'octubre al 19 de novembre - MUA

La sala El CUB del MUA acull aquesta gran exposició que commemora el 75 aniversari de la mort del poeta. La mostra inclou pintura, escultura, ceràmica, infografia, fotografia, vídeo art, etc. amb una temàtica comuna: el temps i el llegat de Miguel Hernández. Organitza: Comissió Cívica d'Alacant per a la Recuperació de la Memòria Històrica.

CulturaExposicionsLiteratura
  • Dimecres, 4
  • logo-unitat-de-igualtat IUIEG

Concurs d'il·lustració per a la llibreta commemorativa del X Aniversari de les polítiques d'Igualtat de la UA

Presentació de propostes fins al 30 d'octubre

La Universitat d'Alacant convoca un concurs d'Il·lustració per a l'elaboració d'una llibreta commemorativa del X Aniversari de les seues polítiques d'Igualtat entre dones i homes. La participació és lliure, i seran premiades amb 300€ bruts les imatges guanyadores de cadascuna de les 4 categories.

Concursos i premis
  • cartel_expo_UA portada

L'Aulari II acull una exposició fotogràfica sobre les llacunes de Torrevella i La Mata

Fins al 18 d'octubre - Aulari II de la UA

"Llacunes de Torrevella i La Mata: Paisatge Cultural, Història i Patrimoni. Les nostres Llacunes", està composta per imatges de 21 fotògrafs aficionats de la localitat, i té com a objectiu donar a conèixer un enclavament desconegut per a la majoria, però únic en el món.