• Art i exposicions - Notícies publicades en Març, 2018
Notícies publicades en Març, 2018
  • Dimarts, 27
  • Chernobyl 3

Exposició: "Monòleg sobre Chernobil"

14 i 15 de març fins a 15 d'abril.

Photoalicante presenta en el MUA l'exposició "Monòleg sobre Chernobyl" de Raúl Moreno, fotògraf apassionat per donar veu als oblidats i ho aconsegueix amb la seua càmera.

Podrem veure-ho en el marc de la inauguració de Photoalicante, demà 15 de març, a les 20 hores, en la Sala Polivalent del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA). La mostra podrà visitar-se fins al 15 d'abril. A més, a les 18:30 hores, la conferencia %u201CXarxes Socials ¿Per què les necessitem? i el taller %u201CXarxes socials per a fotògrafs%u201D.

• Dilluns, 26
  • cartel Spatia Sacra

Exposició Spatia Sacra

El MUA exposa la mostra "Spatia Sacra". Un projecte realitzat pel professorat i alumnat del grau d'Arquitectura de la Universitat d'Alacant, en col·laboració amb el Bisbat d'Alicante.la exposició convida a valorar aquestes obres arquitectòniques modernes, que podem trobar molt fàcilment en els nostres barris. Està visitable en la sala "El Club" del MUA del 23 de març a 24 d'abril del 2018. L'entrada és gratuïta.

• Dijous, 15
  • Dideño japonés

Disseny japonés actual. 100 exemples.

Des del 15 de febrer. MUA

Disseny japonés actual: 100 exemples és el títol de l'exposició que podrà visitar-se des del dijous 15 de febrer, dia de la seua inauguració, fins al pròxim 22 de març, en el Museu de la Universitat d'Alacant (MUA).A través d'aquests cent productes del disseny industrial japonès actual es pretén mostrar la cultura visual i la vida quotidiana japonesa.

La Fundació Japó és una organització pública especialitzada i va ser fundada en 1972 amb el propòsit de promoure l'enteniment internacional a través de l'intercanvi cultural.

• Monumento Memoria Mártires

La UA dedica una exposició al Monument als Màrtirs de la Llibertat d'Alacant

5 de març a les 20:15 hores

Entre 1907 i 1939, el Monument als Màrtirs de la Llibertat va ser un lloc de memòria democràtica emblemàtic de la ciutat d'Alacant, eliminat per les autoritats franquistes en la postguerra. Ara la UA li dedica l'exposició La memòria d'un lloc de memòria democràtica: els targetes postals de Monument als Màrtirs de la Llibertat d'Alacant, en la Sala Miguel Hernández de la Seu Universitària Ciutat d'Alacant (Ramón y Cajal, 4).

Prèviament, a les 19 hores, s'oferirà la conferència Les dues memòries a càrrec d'Augusto Serrano, professor de la Universitat d'Hondures.

• 12 edición Mulier Mulieris

Mulier Mulieris, 12 convocatòria d'arts visuals

Del 9 de març al 15 de juliol

Avui s'inaugura l'exposició Mulier, Mulieris. Les quinze propostes seleccionades en aquesta edició aborden, a través del vídeo, la fotografia, la pintura o l'escultura, temes que van des de la recerca entorn de la misogínia o el qüestionament de convencionalismes i mandats socials impostos a les dones, a la reivindicació de les lluites femenines, l'alliberament sexual, la denúncia de pràctiques opresivas o el rebuig a la violència de gènere. Amb la col·laboració de la Unitat d'Igualtat de la UA.

En el MUA a les 19:00.