• Art i exposicions - Notícies publicades en Abril, 2019
  • Cartell Humor Social XIX - Llibertat d'Expressió

XIX Mostra d'Humor Social de la UA: Llibertat d'Expressió

Del 8 de maig al 7 de juny - Sala Aifos de la UA

La Mostra d'Humor Social de la UA torna a tractar un tema de màxima actualitat. El grup d'artistes gràfics i vinyetistes que enguany exposen en la Sala Aifos ens proposen les seues lúcides aportacions sobre un fenomen davant el qual solament cal alçar la veu (i la imaginació).

• Dimecres, 17
  • Exposició de Joan Commeleran MUA 2019

Exposició: El compromís artístic de Joan Commeleran (Barcelona, 1902-1992)"

Fins al 25 de maig - MUA

El Museu de la Universitat d'Alacant allotja aquesta mostra que pretén traure de l'oblit la vida i les obres d'un dibuixant, il·lustrador i pintor involucrat en les avantguardes de l'art català del segle XX que va trencar amb el Modernisme amb un art fort i original: Joan Commeleran.

• Dimarts, 16
  • Atrezzo

Exposicions d'abril i maig amb la Càtedra Miró de la UA

Mesos d'abril i maig

La Càtedra Antoni Miró de la UA continua amb la seua tasca de promoció i foment de l'art contemporani lligat al context valencià. En aquesta ocasió col·labora en quatre exposicions: Invisibles, grups matèrics, en el Centre Ovidi Montllor de Alcoi; Atrezzo, en el Centre Cultural de Alcoi; Temps d'art, en la Llotja de Sant Jordi de Alcoi; i L'Hospital sueco-noruec d'Alcoi, en la Casa de Cultura de Bellreguard.

CulturaExposicionsEn valencià
  • Dilluns, 8
  • Breu Residència MUA

La UA convoca el 5é programa de residències PLUS

Presentació de projectes fins al 9 de juny

La Universitat d'Alacant convoca, a través del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA), el quint programa de residències de creació en art contemporani PLUS amb l'objectiu de donar suport, promocionar i difondre la creació i la investigació artística i cultural, com també l'apropament d'esta a la ciutadania.