• Art i exposicions - Notícies publicades en Març, 2019
  • Dimarts, 12
  • Pluri-identitats

Exposició PLURI-IDENTITATS a la Sala Sempere del MUA

Del 15 de març al 14 de juliol - Sala Sempere (MUA)

El divendres 15 de març a les 19.00 h. s'inaugura a la Sala Sempere del MUA PLURI-IDENTITATS, l'exposició de la primera Convocatòria Biennal d'Arts Visuals, que naix amb la voluntat de ser un espai per a la creació artística contemporània en el qual plantejar qüestions vinculades amb la identitat de gènere, la diversitat sexual, l'expressió de gènere o l'orientació afectivosexual.

CulturaExposicions
  • Dimarts, 5
  • Photoalicante Logo

PHOTOALICANTE arriba al MUA amb una exposició de José Migoya i un taller

Dimecres 6 de març - MUA - 19.00h.

El II Congrés Internacional de Fotografia Contemporània, PHOTOALICANTE, estarà present al Museu de la Universitat d'Alacant amb l'exposició Último Asunto de José Migoya, que planteja un viatge en el temps i un diàleg entre el passat recent i el nostre present, i la realització del taller d'experimentacio fotogràfica Explicarte.

CulturaExposicionsInformació sobre jornades, cursos, conferències...Congressos
  • Divendres, 1
  • Logo 8 de març mini

La UA presenta la seua agenda amb motiu del Dia Internacional de les Dones

La Universitat d'Alacant presenta amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones el proper 8 de març la seua agenda d'actes relacionats amb aquesta data. La programació d'actes serà prou variada i comptarà amb esdeveniments com concerts, conferències, mostres de teatre i projeccions de cinema.

CulturaExposicionsTeatre i dansaMúsicaCinemaLiteraturaInformació sobre jornades, cursos, conferències...Conferències