• Art i exposicions - Notícies publicades en Abril, 2020
Notícies publicades en Abril, 2020
  • Dijous, 30
  • exposicion-mandalas-confinamiento

Pintures de mandalas des del confinament

Coneix els treballs realitzats per les 24 alumnes i alumnes dels tallers d'arts plàstiques que organitza el Secretariat de Cultura de la UA. L'actual situació de confinament no ha sigut obstacle, sinó tot el contrari, perquè bolquen la seua creativitat en el dibuix de Mandalas, representacions simbòliques amb beneficis terapèutics com ara buidar la ment, eliminar l'estrès i proporcionar pau i serenitat.

• Dimecres, 22
  • Pacific_portada

Exposició virtual de la sala Aifos: 'Pacífic, els dos rostres d'un oceà'

Visita online la primera de les exposicions virtuals que ha preparat la Sala Aifos de la UA. Desplaça't per l'espai recreat del nostre centre expositiu i coneix la magnífica col·lecció de fotografies de Pablo Bernabeu, una sèrie centrada en els habitants de dos dels vessants del Pacífic: Cambodja i Vietnam d'una banda i el Perú per l'altre.

CulturaExposicions
  • Dimarts, 7
  • muaonline

El MUA llança la seua guia de 'recursos per a passar la quarantena a casa amb art'

Sota el lema #joemquedeacasa, el MUA posa a la nostra disposició un apartat especial dins de la seua pàgina web amb recursos molt interessants: catàlegs d'exposicions recents, passatemps artístics, materials didàctics i fins i tot el MUA Quiz!, un concurs en Instagram amb preguntes sobre art.