2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
  • Coral UA

Concert de primavera, Coral de la UA

Dimecres 3 de juny - Paranimf de la UA - 20.00 hores

La Coral Universitària ens oferirà un programa alegre i colorit amb un recorregut per grans temes de la història de la música, on no faltaran des de registres clàssics a uns altres més contemporanis i populars. Dirigit per Shlomo Rodríguez

• La història del rock

Concert 'La Història del Rock'

Dimarts 5 de maig - 11.30 hores - Paranimf de la UA

Aquest concert, dirigit per Santiago J. Iglesias Hurtado, ens presenta la història del rock des del seu naixement, orígens, instruments i evolució musical d'aquesta. La posada en escena compta amb músics professionals que interpretaran en directe temes propis de cada estil i època del rock.

• Dijous, 16
  • mar aranda 3

Trobairitz, Mara Aranda

Dimecres 4 de març - Paranimf de la UA - 20.00 hores

La valenciana Mara Aranda, destacat exponent internacional del folk mediterrani, ens presenta Trobairitz, un concert que dóna cabuda a textos escrits per cantautors medievals i que serà representat per quatre dones i una actriu. En aquest espectacle, Mara Aranda canta, sent i homenatja les dones medievals que van ser oprimides i silenciades.

• Dimecres, 15
  • miralls pintura

'Miralls', un concert de música vocal del Barroc

Divendres, 11 de març - Sala d'actes de la Facultat d'Educació - 20.00 hores

El conjunt especialitzat en música antiga Solnegre ens presenta Miralls, un concert en el qual diferents personatges literaris canten les seues ventures i els seus plors. Així, escoltarem el discurs que va fer Maria Stuard moments abans de ser decapitada, els plors d'Orfeu que vol recuperar la seua estimada i els cants amb els quals Altisidora va voler fer embogir d'amor al Quixot. ¡Uneix-te!