SETMANA DE BENVINGUDA A LA UNIVERSITAT

Com tots els anys, el Vicerectorat d'Extensió Universitària dóna la benvinguda als estudiants a un nou curs acadèmic amb una sèrie d'activitats i concerts, realitzades en col·laboració amb la Cadena SER. La Setmana de Benvinguda començarà el 14 d'octubre amb la retransmissió en directe des del Paranimf de la Universitat d'Alacant (UA) del programa de M-80 conduït per Pablo Motos No somos nadie. Els alumnes podran assistir al programa i veure l'actuació en directe de Ismael Serrano de 7 a 10 del matí.

El dimecres 15 d'octubre es retransmetran en directe des del Paranimf de la UA els programes radiofònics Alicante hoy por hoy, amb Vicente Hipòlit (de 12.20 a 14 hores), que inclourà una actuació musical; Hora 14 Alicante, amb Carlos Arcaya (de 14.15 a 14.30 hores); SER Deportivos, amb Alejandro Parodi (de 15.10 a 16.00 hores) i La ventana universitaria, amb Gabriel Martínez (de 19.05 a 19.45 hores).

El dijous 16 d'octubre, des del Saló de Graus de l'Aulari II de la UA, es retransmetrà el programa radiofònic De nueve a nueve y media, amb Javier Cansat (de 20 a 21.30 hores). Així mateix, a les 20 hores en el Paranimf de la UA, es desenvoluparà el Concert de la Banda Filharmònica de la UA.

El divendres 17 d'octubre, a les 20 hores, se celebrarà en el Paranimf de la UA el recital 30 años después, Pablo Neruda renace en Madrid. La proposta escènica, que combina la poesia de Neruda amb un acompanyament musical, recrearà la vida del poeta: els seus inicis en el Sud de Xile, la seua residència a Espanya, el contacte amb la generació del 27 i la relació amb la poesia i la política. L'actuació contarà amb l'adreça musical i l'acompanyament a la guitarra d'Eulogio Dávalos. La narració estarà a càrrec de Rafael Taibo i Enric Majó.

Finalment, el dijous 23 d'octubre, a les 22.00 hores, se celebrarà el Concert de M-Clan en la Plaça de Bous d'Alacant.