• L'ORQUESTRA SINFÒNICA DE BOTOSANI (ROMANIA)..A EN EL PARANIMF EL DIMARTS, 18 DE NOVEMBRE

L'ORQUESTRA SINFÒNICA DE BOTOSANI (ROMANIA) ACTUA EN EL PARANIMF EL DIMARTS, 18 DE NOVEMBRE

L'Orquestra Sinfònica de Botosani, localitat romanesa que recentment ha acollit el concert de la Banda Filharmònica de la UA, actuarà el pròxim 18 de novembre en el Paranimf de la UA, a les 20 hores, i oferirà concerts diverses localitats de la província d'Alacant i en la població murciana de Caravaca de la Cruz l'endemà del recital en el recinte universitari. La Sinfònica actuarà, així mateix, el 20 de novembre en el Centre Cultural El Teular, a Cocentaina, i el 22 de novembre en el Teatre Circ d'Oriola. Dirigida per Mihail Secikin, l'Orquestra Sinfònica de Botosani (Romania) va ser fundada en 1953. Actualment està formada per voltant de cinquanta instrumentalistes de gran talent, amb un ampli bagatge professional, entre els quals destaca el violinista solista Florin Paul. L'Orquestra ha recorregut Europa obtenent nombrosos èxits, i ha contat amb la col·laboració de grans músics com Haricleea Darclee, Adelina Patti, George Enescu, George Georgescu i Nicolae Herlea, entre altres. En aquesta ocasió interpreten el següent repertori: Rapsodia Romana, per George Enescu; Poem pentru pian si orchestra (poema per a piano i orquetra), per Ciprian Ion; Seherezada. Suita simfonica, per N. A. Korsakov, i Vioara solo, per Gheorghe Petrescu.