UN CAMPUS DE MÚSICA

Del 18 al 20 de novembre del 2003
Amb l'objectiu que la música isca al carrer, en este cas, al campus, esta experiència propiciada des del Vicerectorat d'Extensió Universitària aposta per una sèrie de concerts, de presències musicals on estan presents un bon nombre d'estils.

L'acció comença el dia 18, amb l'actuació d'Albert de Marco a les 11 del matí, i la seua música relaxada, en la línia de les noves músiques (George Winston és una de les seues referències) en el petit escenari situat en l'exterior del Club Social I. Un poc més tard, el cantautor cubà Raúl Torres (acompanyant en les gires de Pau Milanés), i en el mateix lloc, oferirà un repertori dels seus temes.
Eixe mateix dia, a les 20 hores en el Paranimf, l'orquestra Simfònica de Botosani de Romania oferirà un concert suggeridor i poderós. A eixa mateixa hora, en el Saló de Graus de la facultat de Dret, continua el projecte "Òpera Oberta" amb la retransmissió en directe des del Liceu de l'òpera de Giaccomo Puccini, Tosca.

El dimecres 19 de novembre, nombrosos músics, des de les 10 del matí, recorreran els diversos espais del campus. Estos músics itinerants, procedents de la Banda Filharmònica de la Universitat, interpretaran peces breus que van des de la banda sonora de "El golpe" a les peces clàssiques més populars.

En la sessió de vesprada, a les 20 hores, l'orquestra Simfònica d'Alacant oferirà un nou concert en el Paranimf. L'entrades es poden arreplegar en el PIC.

El dijous, 20 de novembre, és el dia gran d'Un Campus de Música. Des de el 11 del matí, en el Racó dels Poetes, situat darrere de Relacions Internacionals, es succeiran una sèrie de cinc concerts: començant amb el Grup Zyklus Percussion, continuant amb el grup de jazz de Mauri Sanchis (grup de gran projecció internacional, que just d'actuar es marxa a Japó de gira), i per a acabar amb el blues progressiu, entorn de les 14 hores, del grup alacantí Medicine Man.
I en el mateix espai, un Tard de clàssica, amb dos actuacions que fan de la música clàssica la protagonista: a les 16,30, el magnífic Quarteto Ricercare, i a les 17,30, la guitarra clàssica de l'alacantí Miguel Ángel Rodríguez.

En el cas que les condicions climatològiques ho impedisquen, els concerts del dia 20 tindran lloc en el Paranimf.
En definitiva, tres dies de música en el campus. Música de tots els estils, per a tots, i a l'abast de la mà.

Descarregar tríptic en pdf