• CONCERT DE NADAL DE LA BANDA FILHARMÓNICA, ..LUNY DE NOVELDA I COR DE CÀMERA 'ENARMONÍA'

CONCERT DE NADAL DE LA BANDA FILHARMÓNICA, CORAL UNIVERSITÀRIA DE LA UA, CORAL SAN JOSÉ DE CLUNY DE NOVELDA I COR DE CÀMERA 'ENARMONÍA'

La Universitat d'Alacant, organitzat pel Vicerectorat d'Extensió Universitària i el Vicerectorat de Coordinació i Comunicació, ofereix el seu tradicional Concert de Nadal el 19 de desembre, a les 20:30 hores, en l'Església Nostra Senyora de Gracia. El concert serà interpretat per la Banda Filarmónica de la UA, sota l'adreça Joan Iborra, i la Coral Universitària. En aquesta ocasió també participaran la Coral San José de Cluny i el Cor de Càmera Enarmonía. Sota l'adreça de Juan Luis Vázquez, oferiran un repertori integrat per O Bone Jesu, de J. De Antxieta; Aita Gurua, de F. Madina; Gabriel's Oboe, d'E. Morricone; En la más fría noche (nadala popular americà); El cant dels ocells (nadala popular català); O tanem baum (nadala popular alemany); Suenan campanas, de J.C. Calderón, i White Christmas, d'I. Berlin. La segona part del programa serà interpretat per la Banda Filarmónica, que oferirà Sleepers Awake, de J.S. Bach; Haz crecer mi jardín, de Bernstein, i les nadales El cant dels ocells i Adeste fideles, de Canet. En la tercera part del programa la Filarmónica i les Corals interpretaran conjuntament Jesús alegría del mundo, de J.S. Bach, i La Misión, d'E. Morricone.