EL PLAER DE LLEGIR, A LA UNIVERSITAT

A partir del dimecres 17 de desembre comença la nova iniciativa del Secretariat d'Extensió de la Universitat d'Alacant: el Club de Lectura, un curs d'inscripció gratuïta de 2 crèdits de lliure elecció, en el qual es pretén promoure l'afició per la lectura i establir un debat al voltant de novel·les clàssiques i contemporànies com Madame Bovary, de Gustave Flaubert, Justine, de Lawrence Durrell, La Tregua, de Mario Benedetti, Soldados de Salamina, de Javier Cercas, La voz dormida, de Dulce Chacón, o El Palacio de la Luna, de Paul Auster.
Les reunions s'establiran en funció de les novel·les proposades, i els dimecres prefixats, en horari de matí i tarda (de 12 a 14 hores i de 17.30 a 19.30 hores), els assistents del Club de Lectura es reuniran en l'Aula Ernest Lluch de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials per a compartir emocions, opinions, punts de vista, realitzar crítiques i aprofundir en les temàtiques dels textos.
Durant les reunions s'efectuarà un breu comentari per a contextualitzar l'obra i, a continuació, començaran les intervencions. Així mateix, els grups podran proposar altres llibres als determinats en el programa, i es facilitarà als integrants un exemplar del llibre seleccionat mitjançant el sistema de préstecs de la Biblioteca General. Podran assistir al curs els estudiants de la UA, els membres de la comunitat universitària i lectors aliens a la Universitat. Els grups no podran superar els vint integrants.