• HUMOR ÀCID I INTEL·LIGENT EN UNA COMÈDIA IN..RETADA PER SERGIO PAZOS I BIBIANA FERNÁNDEZ

HUMOR ÀCID I INTEL·LIGENT EN UNA COMÈDIA INTERPRETADA PER SERGIO PAZOS I BIBIANA FERNÁNDEZ

El dilluns 19 de gener, a les 20 hores, tindrà lloc en el Paranimf de la UA l'espectacle de Bibiana Fernández i Sergio Pazos No se nos puede dejar solos, un show amb reminiscències del cabaret i concebut per Qüit tv, l'equip creatiu encarregat d'efectuar els guions de la famosa sitcom Siete vidas. Amb un guió irònic i mordaz, aquest espectacle planteja preguntes sobre els sentiments humans, sobre la vida, basant-se en una qüestió fonamental: l'ésser humà és un ésser social i necessita dels altres. Per a riure, per a plorar, per a parlar, per a discutir, per a estimar, per a odiar, per a jugar, per a sofrir... per a tot, o pràcticament tot, sempre estem en companyia dels nostres semblants... I d'aquí sorgeixen les preguntes que alimenten aquesta història... ¿S'està millor sol que malament acompanyat? ¿Podríem viure sense els altres?
No se nos puede dejar solos inclou diversos temes: la xerrada que tot pare ha de tenir amb el seu fill sobre "això", la temuda conversa en la primera crisi sentimental de la parella de nuvis sobre qui vol més a l'altre, l'intercanvi d'opinions amb el teu estimat company de treball quan t'assabentes que l'ascens -a pesar que tu duus deu anys més en l'empresa i treballes el doble- és per a ell, o aquest fluid diàleg entre dos amics de l'ànima que van a deixar de ser-ho en breu...