EL TEATRE UNIVERSITARI CONVOCA LA V MARATÓ DE MONÒLEGS 'SOLO ANTE EL PELIGRO'

¿Tens una tirallonga d'anècdotes divertides que vols compartir amb els altres? ¿Et desemboliques en un escenari com peix en l'aigua? ¿No et fa por riure de tu mateix en públic? Doncs aquesta és la teua oportunitat de lluir-te i divertir-te, perquè els pròxims dies 20, 21 i 22 de maig es celebrarà en el Clan Cabaret la V Mostra Marató de Monòlegs 'Solo ante el peligro', organitzada pel Teatro Universitario de la UA, a la qual es podran presentar tots aquells actors i actrius amateurs o professionals que el desitgen. Per a participar en aquesta mostra, que no té caràcter competitiu, deureu enviar o lliurar la sol·licitud, abans del 9 de maig, en el Clan Cabaret (Capitán Segarra, 16, Alacant) o en el Punt d'Informació Cultural (PIC) de la UA (planta baixa del Paranimf).
Les persones que s'animen i decideixen enfrontar-se al públic 'sols davant el perill', deuran realitzar un monòleg original i inèdit que no supere els set minuts de durada, i la posada en escena es basarà en el treball actoral, evitant qualsevol complicació de caràcter escènic o tècnic. Després dels tres dies d'actuacions, el 29 de maig, a les 00.00 hores, s'efectuarà la sessió de clausura, en la qual es representarà el monòleg més votat pel públic i els finalistes. A tots els participants se'ls lliurarà un diploma acreditatiu i al guanyador un esment especial. Però el veritable premi consisteix que els millors monòlegs s'editaran en els Quaderns de Dramatúrgia de la Mostra de Teatre d'Autors Contemporanis, i els finalistes podran participar en la programació de cafè-teatre dintre de la XII Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis, que se celebrarà al novembre de 2004.