• L'HUMOR DE PAZ PADILLA I ELS RITMES LLATINO..E MARTÍNEZ RÍOS I MARTIN AYLMAN AL PARANIMF

L'HUMOR DE PAZ PADILLA I ELS RITMES LLATINOAMERICANS DE ROQUE MARTÍNEZ RÍOS I MARTIN AYLMAN AL PARANIMF

Els dies 9 i 10 de març respectivament, a les 20 hores, se celebraran en el Paranimf de la UA les actuacions Sudamérica en dos pianos, a càrrec de Roque Martínez Ríos i Martin Aylman, i l'espectacle Ustedes se preguntarán cómo he llegado hasta aquí, de l'actriu còmica Paz Padilla en col·laboració amb Produccions El Terrat.

Sudamérica en dos pianos recorre a través d'un diàleg musical la geografia sud-americana mostrant els diferents ritmes existents amb l'acompanyament d'una parella de ball. La Bossa Nova a Brasil, el Tango a Argentina, el Pasillo de Colòmbia i Veneçuela, són alguns dels estils musicals que interpretaran els músics, il·lustrant les connexions i les diverses harmonies de la música llatinoamericana.

El dia 10 tindrà lloc l'espectacle de Paz Padilla Ustedes se preguntarán cómo he llegado hasta aquí, creat i dirigit per Santi Millán i Andreu Buenafuente, que relata en forma de monòleg les vicissituds d'aquesta infermera gaditana reconvertida en actriu. Després del seu pas professional pels quiròfans i després pels programes d'humor, shows nocturns, sèries còmiques i un gran nombre de gales, aquest espectacle és el debut teatral de Paz Padilla, on explica amb el seu humor desenfadat i la seua gràcia natural la seua trajectòria professional i les diverses anècdotes que li han succeït en els cástings, en les actuacions per les places dels pobles... Segons diu l'actriu, l'espectacle és una combinació de la història de la seua vida i la ironia que caracteritza als textos de Buenafuente: "Sense els meus amics del Terrat no m'hagués atrevit a fer res de semblant -opina la humorista-. Junts hem intentat combinar el doble sentit, la subtilesa i acidesa del sector català i l'espontaneïtat i frescor de la gràcia andalusa. Encara que és la meua vida, ells escriuen el guió, però jo el tom com meu i, clar, 'lo inflo un poquillo'".