LA COMPANYIA CLOWNIC REPRESENTA EN EL PARANIMF L'OBRA DE EL TRICICLE 'EXIT'

El pròxim dimecres 28 d'abril, a les 20 hores, la companyia teatral Clownic, representarà Exit, una de les obres més divertides i elogiades de Tricicle. Clownic és una companyia depenent del famós trio català, que es va crear en 1991 quan Tricicle va trobar dificultats per a atendre la demanda dels seus espectacles. Tricicle no buscava actors clònics, sinó nous talents que aportessin un estil propi a les representacions, encara que sense perdre la seua línia característica. Mentre Tricicle es dediqués a preparar i exhibir nous shows, Clownic escenificaria Slastic, Exit i Tricicle 20, incorporant nous elements.
En aquesta ocasió, Clownic -Gregor Acuña, Toni González i Xavier Casals- representa Exit, una obra l'acció de la qual es desenvolupa en el hall d'un aeroport i en l'interior d'un avió, dos únics ambients pels quals es mouen més d'una trentena de personatges: pilots, turistes, hostesses, executius i pensionistes. Els seus creadors asseguren que "a l'obra no li ha afectat el pas del temps", i que únicament s'han incorporat alguns elements que han irromput en la societat en els últims anys, com els mòbils o els ordinadors portàtils, la utilització dels quals ha suggerit nous gags. Les entrades costen 5 euros i poden comprar-se en el FNAC, Servicam, la llibreria Compàs de la UA i una hora abans de l'actuació en el Paranimf de la UA.