• PRESENTACIÓ A LA SEU D'ALACANT. 'UNA HISTOR.. UN EXEMPLE DE TOLERÀNCIA AL PAÍS VALENCIÀ'

PRESENTACIÓ A LA SEU D'ALACANT. 'UNA HISTORIA CON LUCES Y SOMBRAS' I 'ERNEST LLUCH: UN EXEMPLE DE TOLERÀNCIA AL PAÍS VALENCIÀ'

El pròxim 7 de maig, a les 20.15 hores, el Vicerector d'Extensió Universitària, José Carlos Rovira Soler, i el Director Acadèmic de la Seu, Manuel Alcaraz, presentaran en la Sala Rafael Altamira de la Seu Ciutat d'Alacant els llibres Una historia con luces y sombras i Ernest Lluch: un exemple de tolerància al País Valencià. El primer dels llibres és una publicació que recull les ponències desenvolupades en el Seminari Permanent Història d'Alacant, coordinat pel director del IES Bahía de Babel i professor associat d'Història Econòmica de la UA, Ramiro Muñoz, i el catedràtic d'Història Moderna de la UA, Armando Alberola. La segona publicació és una compilació de les ponències impartides durant la Jornada d'Homenatge a Ernest Lluch, celebrada en la Seu Ciutat d'Alacant el 28 de novembre, que recull les paraules de José Carlos Rovira, del ex vicepresident del Congrés dels Diputats, Josep Bevià, i del catedràtic d'Economia Aplicada de la Universitat de València i ex conseller de la Generalitat Valenciana, Vicent Soler. L'entrada a l'acte és lliure fins completar l'aforament del local.
Per altra banda, el 6 de maig, a les 20.15 hores en la Sala Rafael Altamira, dintre del cicle cultural Alacant un joc literari "El detectiu Terratrèmol a la recerca de la Ciutat Perduda", exposarà el seu relat Adrián López.