LA BANDA FILHARMÒNICA DE LA UA PARTICIPA EN L'IX CICLE DE MÚSICA JOVE DE SEGÒVIA

El divendres 9 de juliol la Banda Filharmònica de la Universitat d'Alacant (FUA), dependent del Vicerectorat d'Extensió Universitària i dirigida per Joan Iborra, viatjarà fins Segòvia per a participar en l'IX Ciclo de Música Joven, convidats per la Fundació Don Juan de Borbón, organitzadors de l'esdeveniment, que es desenvolupa del 11 al 24 de juliol i s'emmarca en el Festival Internacional de Segòvia, que se celebra del 3 al 24 de juliol, amb les actuacions del guitarrista flamenc Tomatito, el bailador Antonio Canales i La Cuadra de Sevilla, dirigida per Salvador Távora, com alguns dels espectacles més destacats.
El primer recital s'efectuarà el 11 de juliol en la localitat de Cuéllar, en el pati del Castell dels Alburquerque. Assistirà a l'actuació el Vicerector d'Extensió Universitària de la UA, José Carlos Rovira, que es desplaçarà fins la localitat segoviana per a presenciar el recital de la banda universitària. El 12 de juliol la FUA estarà present en la inauguració del Cicle de Música Jove en el Torreón de Lozoya, amb la participació de l'alcalde de Segòvia i president de la Fundación Don Juan de Borbón, Pedro Arahuetes, i José Carlos Rovira. Després de la inauguració, a les 21 hores, la FUA realitzarà la segona actuació en la Plaza San Martín. La banda universitària interpretarà Flashing Winds, de J. Van der Roost; Vasa, de J. Suñer i Oriola; Music for a festival, de P. Sparke; Mar i bel, de F. Ferrán; Tango para un torero, d'H. C. Snijders, i Malagueña, d'E. Lecuona.