TEMPS D'ESTIU. ELS MILLORS DESITJOS.

Conclou el curs. I conclou amb la sensació d'un treball intens, però reconfortant. Escrivia Jean Cocteau que "No importa ni l'èxit ni el fracàs sinó haver travessat de part a part un sol cor". I si hem aconseguit travessar, en el bon sentit de la paraula, si hem aconseguit divertir, emocionar, moure a la reflexió, commoure, despertar curiositat, despertar inquietuds, tot el treball desenvolupat des del Vicerectorat d'Extensió Universitària haurà merescut la pena.

Val la pena per la gent. La que ha participat en les distintes activitats, com a públic, com a assistent, com a part activa. Els col·laboradors que han possibilitat traure a sure el barco. La gent que ha treballat des de l'ombra. I els que han treballat des de la llum. Així que no queda més que agrair, sincerament, a totes les persones involucrades, d'una manera o una altra en la dinàmica generada pel Vicerectorat d'Extensió Universitària. I desitjar-vos, a tots, el millor dels estius possibles. Que com en el poema Ítaca, siguen molts els ports recorreguts este estiu, que siga ric en experiències, en coneixement.

Perquè arribarà setembre, i amb ell, el Vice-rectorat apostarà novament per la mobilització cultural: conferències, tallers, cine, música, teatre, dansa, literatura constituiran els nous fronts de batalla. Tornaran els concerts, amb músics com Antonio Vega o María del Mar Bonet, Albert Pla o Quique González, les obres de teatre de Yllana o Atalaya, la dansa d'Ananda Dansa, els programes de ràdio, els tallers del secretariat de Cultura sobre les més diverses disciplines, els concursos, les projeccions de cine, "Un campus de música", el club de lectura, l'òpera, els cicles de conferències, les actuacions de la Banda Filharmònica o la Coral Universitària, l'extensió en els pobles, etc. En definitiva, una invitació a la cultura. En totes les seues manifestacions.

Bon estiu.