BENVINGUTS DE TORNADA A UN CAMPUS DE CULTURA

Cordials salutacions, amics! Benvinguts a un nou curs acadèmic replet d'activitats culturals, de les quals us anirem informant puntualment des de la nostra revista VEU. Tenim per davant tot un any de teatre, música, cinema, dansa, congressos, conferències, exposicions i seminaris. Una programació de qualitat realitzada perquè la comunitat universitària tinga una vida cultural rica i plena, a la qual també pugan accedir tots els alacantins i persones que ens visiten d'altres llocs d'Espanya i l'estranger, que s'estendrà a les seus universitàries i a un gran nombre de localitats de la província.
La programació cultural estable del Paranimf de la UA començarà a partir del mes d'octubre, amb la presència d'importants músics com María del Mar Bonet, Antonio Vega, Albert Pla, Quique González i Coque Malla, entre altres. El teatre també serà un dels plats forts de la nostra programació, amb la visita de la companyia Yllana, que ja va actuar el passat curs amb gran èxit de crítica i públic, o la performance cibernètica del ex membre de La Fura dels Baus, Marcel.lí Antúnez, un híbrid entre conferència i concert que proposa la millora del món. Aquest any, el Vicerectorat d'Extensió Universitària continua amb la seua línia de suport al teatre clàssic. Dues companyies, La Ronda Teatre i Atalaya, presentaran les seues versions de les obres 'Dones dels Atridas: Clitemnestra' i 'Electra'. En el terreny de la dansa actuarà en l'escenari del Paranimf la companyia Chircovskii Dance Project i la companyia valenciana Ananda Dansa amb l'espectacle 'A ojos cerrados', que explora nous camps expressius i inclou música de Gershwin o Cole Porter. Les entrades per a les actuacions s'adquiriran en la Llibreria Compàs de la UA, FNAC, Servicam i una hora abans en el Paranimf.