• YLLANA, MARÍA DEL MAR BONET, LA FUA I ANADA..NSA, PROTAGONISTES DEL PARANIMF A L'OCTUBRE

YLLANA, MARÍA DEL MAR BONET, LA FUA I ANADA DANSA, PROTAGONISTES DEL PARANIMF A L'OCTUBRE

El 13 d'octubre serà la data d'inici de les actuacions d'Arts Escèniques del Paranimf de la UA. L'obertura de la programació contarà amb la presència de la companyia teatral Yllana, agrupació teatral que basa el seu treball en el gest i en l'art del mim, i que ha efectuat més de 2.500 representacions en 28 països. Yllana, que el passat any va visitar la UA amb el seu espectacle 'Rock & Clown', torna amb un nou show: 'Star Trip', una paròdia de les pel·lícules de ciència-ficció i els seus estereotips. La sinopsi: els protagonistes són quatre astronautes que duen cinquanta anys hibernant en una nau espacial, i la missió dels quals al despertar serà trobar vida intel·ligent amb el propòsit d'eliminar-la.
El 14 d'octubre actuarà la cantant mallorquina María del Mar Bonet, que estrenarà el seu nou treball, 'Amic i amat', un pont de diàleg entre dues cultures germanades pel Mediterrani i inspirat en la poesia de Ramón Llull, la música dels països àrabs i la musicalitat de les moaxajas síries. L'actuació contarà amb la participació de músics damasquins, els seus col·laboradors habituals i la Coral Cantiga.
El 15 d'octubre la Banda Filharmónica Universitària (FUA), amb Joan Iborra a la batuta, celebrarà el 'Concert d'Obertura del Curs Acadèmic'. La FUA interpretarà 'Pequeña fuga en Sol Menor', de Bach; 'Flashing Winds', de Roost; 'Sinfonía nobilisima', de Jager; 'Malagueña', de Lecuona; 'Haan', de Roos Roy, y 'Tango para un torero', de Sneijders.
Finalment, el 27 d'octubre Ananda Dansa, que inclou en el seu currículum el Premi Max 2002 de les Arts Escèniques en la Categoria Millor Espectacle de Teatre Infantil per 'El Mago de Oz', representarà 'A ojos cerrados, amb coreografies de Toni Aparisi, dirigides per Rosángeles Valls. 'A ojos cerrados' és un espectacle en clau de comèdia basat en la relació entre els sexes, interpretat per set ballarins que ballaran al ritme de swing, jazz i blues anterior als anys cinquanta, d'autors clàssics com Gershwin o Cole Porter, al costat d'improvisacions i versions de Brubeck, Django Reindhardt i Stéphane Grapelli.