ANTONIO OROZCO I RÀDIO EN VIU EN 'LA SETMANA DE BIENVENIDA A LA UNIVERSITAT'

Retransmissions 'en viu' des del Paranimf

El dimarts 19 i el dimecres 20, de 18.30 a 20.30 hores, es retransmetrà en directe el programa sobre temes d'interès de la UA 'La ventana universitaria', conduït per Gabriel Martínez. El dia 19 el programa contarà amb l'actuació en directe del ex concursant d'Operación Triunfo Miguel Nández, i el dia 20 Gabriel Martínez estarà acompanyat de la ex stripper Chiqui Martí, que participarà en el col·loqui 'L'erotisme i els mitjans de comunicació'. El divendres 22, de 7 a 10 hores, es retransmetrà el programa '¡Anda ya!', amb l'actuació de David DeMaría. Finalment, el divendres 23 es retransmetrà 'Milenio 3', amb Iker Jiménez.

Concert de Benvinguda

El dijous 28 conclourà la 'Setmana de Benvinguda a la Universitat' amb el concert d'Antonio Orozco, que se celebrarà en la Plaça de Toros d'Alacant a les 22 hores. El cantant presentarà el seu nou àlbum 'El principio del comienzo' i farà un repàs dels temes essencials dels seus anteriors discos.

-La ventana universitaria

Anda ya!