• CARLINHOS BROWN, ANTONIO OROZCO I RÀDIO EN ..'LA SETMANA DE BIENVENIDA A LA UNIVERSITAT'

CARLINHOS BROWN, ANTONIO OROZCO I RÀDIO EN VIU EN 'LA SETMANA DE BIENVENIDA A LA UNIVERSITAT'

El Vicerectorat d'Extensió Universitària, el Consell d'Alumnes, Ràdio Alacant-Ser i 40 Principals, han organitzat la 'Setmana de Benvinguda a la Universitat', que es desenvoluparà del 16 al 28 d'octubre.
El dissabte 16 d'octubre, a les 22 hores en la Plaça de Toros d'Alacant, tindrà lloc l'actuació del cantant brasiler Carlinhos Brown, l'àlbum del qual 'Carlito Marrón' va ser guardonat a principis de setembre amb el Grammy Llatí al Millor Àlbum de Pop Contemporani Brasiler.

Retransmissions 'en viu' des del Paranimf

El dimarts 19 i el dimecres 20, de 18.30 a 20.30 hores, es retransmetrà en directe el programa sobre temes d'interès de la UA 'La ventana universitaria', conduït per Gabriel Martínez. El dia 19 el programa contarà amb l'actuació en directe del ex concursant d'Operación Triunfo Miguel Nández, i el dia 20 Gabriel Martínez estarà acompanyat de la ex stripper Chiqui Martí, que participarà en el col·loqui 'L'erotisme i els mitjans de comunicació'. El divendres 22, de 7 a 10 hores, es retransmetrà el programa '¡Anda ya!', amb l'actuació de David DeMaría. Finalment, el divendres 23 es retransmetrà 'Milenio 3', amb Iker Jiménez.

Concert de Benvinguda

El dijous 28 conclourà la 'Setmana de Benvinguda a la Universitat' amb el concert d'Antonio Orozco, que se celebrarà en la Plaça de Toros d'Alacant a les 22 hores. El cantant presentarà el seu nou àlbum 'El principio del comienzo' i farà un repàs dels temes essencials dels seus anteriors discos.

-Carlinhos Brown
Venda anticipada: 18 euros
Venda en taquilla: 21 euros
Punts de venda: Servicam i punts habituals