COMUNICAT DEL VICERECTORAT D'EXTENSIÓ UNIVERSITÀRIA

En la darrera setmana, des del dijous aproximadament, han arribat a aquest Vicerectorat alguns correus electrònics en què es protestava per l'emissió des del Paranimf de la Universitat del Programa de la cadena radiofònica SER "Milenio 3", en la nit del divendres 22, pels continguts "pseudocientífics i de propagació de supersticions" de l'esmentat programa. Davant de les dites protestes, volem fer constar:

1. La programació de la Setmana de Benvinguda a la Universitat es realitza des de fa diversos anys acordant amb la cadena Ser un concert a realitzar en la Plaça de bous, i la cadena oferix diversos programes radiofònics de gran audiència per a completar la programació a celebrar en la Universitat. Els programes radiofònics no pertanyen per tant a la programació d'este Vicerectorat.
  2. Desconeixíem els caràcters polèmics del programa oferit per a la nit del 22, a l'acceptar la programació. El dia 8 d'octubre un membre de la comunitat universitària ens els va posar de manifest en conversació telefònica, però la publicitat s'estava realitzant des de començaments de mes i eixe dia les entrades del Paranimf per a l'esmentat programa ja havien sigut arreplegades en la seua totalitat.
  3. Considerem que la suspensió en el Paranimf d'este acte hauria sigut contraproduent donada la previsible afluència al mateix i possiblement malinterpretada en la seua execució

Lamentem en conseqüència que la realització d'este programa haja molestat alguns membres de la comunitat universitària.

Alacant, 23 d'octubre del 2004

EL VICERECTOR D'EXTENSIÓ UNIVERSITÀRIA