LA PERSONAL VEU DE QUIQUE GÓNZÁLEZ EN EL PARANIMF

El 23 de novembre, a les 20 hores, tindrà lloc l'actuació de cantautor Quique González, que presentarà el seu últim treball 'Kamikazes enamorados', que conté cançons com 'Piedras y flores', 'Palomas en la quinta' i 'Suave es la noche'. Madrileny, nascut en 1973, Quique González sap que la vida dóna moltes voltes i que l'honestedat és l'únic camí. El seu quart treball, "Kamikazes enamorados", demostra que Quique González és un cantautor que segueix el camí de la coherència. Després de discos com "Personal" (1998), "Salitre 48" (2001), i "Pájaros mojados" (2002), la seua música ha arribat a un nivell altíssim. Plenes d'emoció, les seues lletres -construïdes sobre "paraules ràpides com a ganivets"- parlen de sentiments que coneixem. Directes i honestes, i murmurades a l'orella amb la sola ajuda d'un piano o una guitarra, arrapen la nostra pell des de molt prop, i creixen a partir d'una cosa tan aparentment senzilla, però al mateix temps tan difícil de manejar amb precisió, com la nuesa absoluta o la intimitat més dolorosa. El registre de Quique és cada vegada més personal i recognoscible, i precisament per això ara sí que encerten les comparacions que s'han repetit al llarg de la seua carrera: l'Antonio Vega més íntim, el Steve Earle més sentit, un Tom Petty més directe... Característiques que definixen a un autor que s'està erigint com el millor i més honest d'una espècie cada vegada més difícil de trobar.