HOMENATGE AL DOCTOR BRIAN HUGHES

El 25 de maig, a les 11 hores en el Saló de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres, se celebrarà l'acte homenatge al doctor Brian Hughes, catedràtic de Literatura Anglesa i gran figura de la Filologia Anglesa a Espanya, a qui la UA va concedir la medalla d'or a títol pòstum per la seua trajectòria professional en l'obertura oficial del curs 2004-05. L'acte, organitzat pels vicerectorats de Extensió Universitària i el de Relacions Institucionals i Cooperació Internacional, la Facultat de Filosofia i Lletres i el Departament de Filologia Anglesa, inclou intervencions, ponències, la presentació d'un llibre homenatge a Hughes i l'actuació del grup de gaiteros L'Estruendu.

Les intervencions correran a càrrec del Vicerector d'Extensió Universitària, Jesús Pradells Nadal, del Vicerector de Relacions Institucionals i Cooperació Internacional, Roque Moreno Fonseret i del Vicedegà d'Ordenació Acadèmica, Salvador Palazón Ferrando.

A continuació, es realitzaran les ponències 'Roddy Doyle's Revision of Tradicional Ireland (in the Barrytown Trilogy)', a càrrec del Dr. Ake Persson (The University of Trollhättan/Uddervalla, Suècia) i 'El privilegi d'haver conegut a Brian Hughes', pel Dr. Enrique Alcaraz Varó (Universitat d'Alacant).

Després de les ponències, es presentarà el llibre 'Thistles: A Homage to Brian Hughes', pel Dr. Javier Franco Aixelá, el Dr. José Mateo Martínez i el Dr. Francisco Yus Ramos. El grup de gaiters L'Estruendu clausurarà l'homenatge.