• SUGGESTIUS MOVIMENTS I TEATRALITAT EN 'CUER.. DEL TALLER DE DANSA CONTAMPORÀNIA DE LA UA

SUGGESTIUS MOVIMENTS I TEATRALITAT EN 'CUERPO', DEL TALLER DE DANSA CONTAMPORÀNIA DE LA UA

El 10 de maig, a les 20 hores, els alumnes del Taller de Dansa Contemporània de la UA, dirigits per Boris Chircovskii, presentaran l'espectacle 'Cuerpo', fruit del treball realitzat durant aquest curs acadèmic. 'Cuerpo', una combinació entre teatre i dansa, expressa la idea, segons Chircovskii, que "cadascun de nosaltres viu en el cos que li ha tocat, però tots podem millorar-lo, i podem ballar".

Els dinou alumnes del taller han realitzat un treball molt productiu, "amb un gran interès", en paraules del seu director, i demostraran la seua capacitat expressiva mitjançant aquest espectacle, on la innovació i la creació corporal de la dansa contemporània s'uneixen per a transmetre sentiments i emocions a través del moviment.

La dansa contemporània es basa en conceptes universals com ho són la línia, la corba, l'espai i el temps. Dintre d'aquesta modalitat de dansa, es crea per a cadascuna de les seues obres un llenguatge nou, els elements del qual són moments expressius i per tant no clasificables i impossibles de preestablir. En aquesta obra, una nova iniciativa del Vicerectorat d'Extensió Universitària, se suma l'esforç i l'emoció en un treball coreogràfic d'intensa brillantor.

Les invitacions poden recollir-se en el Punt d'Informació Cultural (PIC), en els baixos del Paranimf.