JORNADES D'ESTIU EN LA SEU UNIVERSITÀRIA DE COCENTAINA. DEL 4 AL 8 DE JULIOL

Del 4 al 8 de juliol es realitzaran en la Seu Universitària de Cocentaina les 'Jornades d'Estiu', que inclouen els cursos 'Creació de continguts multimèdia', 'Matemàticas i Mathemática', 'La cultura dels plantis als comarques centrals valencianes' i 'Els públics de la ciència: Espais, instruments i discursos de popularització de la ciència'.

Creació de continguts multimèdia

Els objectius d'aquest curs són conèixer els conceptes bàsics del vídeo analògic (NTSC, PAL, etc.) i digital (resolució, frame rate, tipus de comprensió, etc). Diferenciar els avantatges/desavantatges de l'edició del vídeo lineal i no lineal. conèixer els conceptes bàsics de la infografia. Crear i editar un document orientat a impressió (butlletí, pòster, publicitat, tríptic, etc.). Conèixer els diferents tipus de recursos multimèdia (imatges, vídeos, panorames, entorns en 3D, etc.) que es poden utilitzar en la Web. Crear animaciónes multimèdia per a la Web.

Matemàticas i Mathemática

Aquest curs consisteix a plantejar i resoldre amb el programa "Mathematica" els problemes bàsics del càlcul i de la programació matemàtica. En els exemples que es resolguen es donarà especial interès a les aplicacions econòmiques i de les ciències socials.

La cultura de les plantes a les comarques centrals valencianes

Exposició oral, gràfica i pràctica de la flora de les comarques centrals valencianes amb els noms, propietats i usos autòctons, així com la seua localització i època de recol·lecció. El curs inclou excursions guiades per la muntanya com complement de les classes teòriques.

A través d'exemples presos de la medicina, l'ensenyament de les ciències, el llenguatge científic, la indústria i la tècnica o de les biografies de científics, i mitjançant l'ús de textos, imatges, instruments i documents històrics, es plantejarà una reflexió crítica sobre el paper que la popularització de la ciència ha tingut en la formació de la nostra imatge actual de la ciència i de la seua funció en les societats desenvolupades.

PREU MATRÍCULA: 120 ?

ALBERG GRATUÏT:
Hi ha possibilitat de reservar una plaça gratuïta en l'alberg de Cocentaina, podent triar entre les següents dues opcions:
-Acampada lliure. Hi ha serveis sanitaris i dutxes
-Alberg habilitat amb lliteres. Es deu dur roba de llit o sacs de dormir. Hi ha serveis sanitaris i dutxes. (Centre Les Moreres).

INFORMACIÓ I MATRÍCULA:
Centre Coordinador de Seus Universitàries
Edifici Germà Bernàcer, planta baixa
Telèfon: 965 90 93 23 - fax: 965 90 38 39

Seu Universitària de Cocentaina, Edif. Palau Comtal
Telèfon i fax: 965 59 02 14

Més informació: http://www.ua.es/es/estudios/seus/cocentaina/verano05/verano.html