BONES VACANCES A TOTS I GRÀCIES PER LLEGIR-NOS

Temps per a viatjar, descansar, pensar, refrescar-se en la platja, caminar per la muntanya, llegir sota un arbre o tombat arran de mar... Agost ja està aquí. Amb la calor i les vacances a la vora s'acomiada fins al curs que ve aquesta revista digital que ha intentat oferir a la comunitat universitària un portal d'informació cultural de qualitat. Després de la pausa estival tornarem amb energies renovades i una nova cara per a seguir informant sobre les activitats culturals que es desenvolupen en el campus.
El nou curs portarà les actuacions d'arts escèniques del Paranimf, exposicions entorn del MUA, interessants cicles cinematogràfics en la nova sala de projeccions de la Sala Aifos, una àmplia i interessant activitat d'extensió en les seus universitàries i localitats de la província i un llarg etcètera d'esdeveniments culturals la fi dels quals és potenciar la formació integral de les persones que componen la nostra universitat i la societat.
Durant l'estiu continuaran les activitats en la Seu Universitària Ciutat Alacant, on s'exhibirà un interessant cicle de cinema europeu en el qual es projectaran clàssics com L'Atalante, de Jean Vigó, El tercer hombre, de Carol Reed, Mi noche con Maud, d'Eric Rohmer, i No amarás, de Krzysztof Kieslowski, entre altres. Els films començaran a partir de les 19.30 hores i es projectaran en versió original amb subtítols. L'entrada és lliure limitada a l'aforament del local.
A partir de setembre començarà la matriculació dels tallers del Secretariat de Cultura, que aquest any ha renovat la seua oferta amb una interessant mostra de cursos de periodisme, divulgació científica, cinema, música, oralitat, teatre i escriptura, i a l'octubre començaran les actuacions en el Paranimf. Mentrestant, el temps incita a gaudir... i com deia el mestre Camus, ara "...necessite estar nu i enfonsar-me després en el mar, perfumat encara per les essències de la terra, rentar-les en ell i lligar sobre la meua pell l'abraçada pel qual sospiren, llavi a llavi, des de fa temps, la terra i el mar". Bones vacances a tots i gràcies per llegir-nos.