• CALLOSA D'EN SARRIÀ ES CONVERTEIX EN UN ESP.. A L'ART AMB 'LA I SETMANA D'ART A CALLOSA'

CALLOSA D'EN SARRIÀ ES CONVERTEIX EN UN ESPAI PER A L'ART AMB 'LA I SETMANA D'ART A CALLOSA'

Del 23 al 30 de setembre i el 7 d'octubre es celebrarà en Callosa d'en Sarrià la I Setmana d'Art a Callosa (SAC 2005), organitzada per la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de la localitat, amb la col·laboració del Secretariat de Cultura de la Universitat d'Alacant i la Facultat de Belles Arts de la Universitat Miguel Hernández.

En la Setmana d'Art, Callosa servirà d'espai per a mostrar diverses intervencions artístiques i performances realitzades per alumnes de la Facultat de Belles Arts d'Altea. Les obres s'exposaran en comerços, bars, locals públics i particulars i a l'aire lliure. Així mateix, s'organitzaran activitats complementàries encaminades a la divulgació de l'art en aquesta localitat de l'interior de la Marina Baixa. Les jornades inclouen una exposició de l'artista alcoià Toni Miró i diverses mostres de gravat, fotografia i diverses tècniques contemporànies. El 7 d'octubre, a les 19 hores, es realitzarà la final i el lliurament de premis del Concurs de Micro-Poesia "Jaume Roig", dirigit per l'escriptor i poeta Joan-Carles Ortega.

Aquestes jornades són una experiència excepcional i innovadora, ja que desenvolupa la part expositiva lliure juntament amb la formativa mitjançant cursets i conferències sobre art contemporani, a càrrec de destacades personalitats i professors d'art.

Per a més informació:

Regidoria de Cultura