• EL SECRETARIAT DE CULTURA I ALACALLE.COM CO..SIA AMB EL LEMA "L'ÈPICA DEL CAFÈ AMB LLET"

EL SECRETARIAT DE CULTURA I ALACALLE.COM CONVOQUEN EL CONCURS MENSUAL DE POESIA AMB EL LEMA "L'ÈPICA DEL CAFÈ AMB LLET"

El Secretariat de Cultura i alacalle.com han organitzat el "Concurs de Poesia", que es celebrarà amb una periodicitat mensual i s'iniciarà a l'octubre. L'organització determinarà el tema del concurs, que en aquesta primera convocatòria serà "L'èpica del cafè amb llet". Podran concórrer les persones residents a la Comunitat Valenciana, amb poemes escrits indistintament en castellà o valencià (s'admeten poemes en prosa), originals, inèdits i no premiats en anteriors concursos, i cada persona podrà presentar un màxim de dos poemes per tema. Els poemes podran tenir una extensió màxima de quaranta-cinc versos o el seu equivalent en prosa.

La data límit de lliurament dels treballs serà el 19 d'octubre i la de resolució el 1 de novembre. La presentació dels treballs es realitzarà mitjançant l'enviament d'un correu electrònic que deurà incloure el poema o poemes i en un document adjunt el títol del poema, el currículum i dades de contacte. La direcció a la qual remetre els treballs és: concursos.cultura@ua.es. En l'assumpte deu especificar-se "Concurs de poesia".

Premis
S'estableix un primer premi mensual que consisteix en un lot de llibres valorat en 50 ? en la Llibreria 80 Mundos, la realització d'una publicació en una pàgina pròpia de alacalle.com i una campanya de difusió de l'autor i la seua obra.

Així mateix, en cadascuna de les convocatòries, el jurat podrà realitzar fins a tres esments especials dels poemes que millor s'ajusten a la filosofia d'aquesta proposta. Els poemes seleccionats es publicaran, al costat del poema premiat, en alacalle.com. La persona que resulta guanyadora en la convocatòria mensual no podrà tornar a optar a aquest premi, però si podrà ser seleccionat per als tres esments de cada tema.