• EL TEATRO UNIVERSITARIO CLÁSICO REPRESENTAR..ATA' EN LA XVIII EDICIÓ D'ALICANTE A ESCENA

EL TEATRO UNIVERSITARIO CLÁSICO REPRESENTARÀ 'LISÍSTRATA' EN LA XVIII EDICIÓ D'ALICANTE A ESCENA

El 17 de setembre, a les 21 hores en el Teatre Principal, el Teatro Universitario Clásico de la UA participarà com grup convidat en el festival Alicante a Escena, que es desenvoluparà del 9 al 17 de setembre. El grup estable universitari, sota la direcció d'Andrés Vinaches, representarà la comèdia de Aristófanes Lisístrata, fruit del treball realitzat durant el passat curs acadèmic.

Aquesta versió de Lisístrata ha contat amb la iniciativa dels integrants de Teatro Clásico, els quals s'han implicat en tots els elements de la producció: vestuari, composició musical, escenografia, disseny del cartell i, fins i tot, un dels alumnes ha ocupat la tasca d'ajudant de direcció actoral. Per al director, un dels atractius principals d'aquesta obra, a part del gran esforç i dedicació dels alumnes, és la música, que aquest any ha millorat amb la incorporació d'instruments de vent, corda i percussió (guitarres, laúd, saxo, distints tipus de flautes i bombos) que toquen els propis actors.

Sinopsi

En l'Atenes de 411 a.c. hi ha una guerra entre ateneses i espartans que sembla no tenir fi. La bella Lisístrata uneix a les dones dels dos bàndols amb la finalitat de fer una vaga de sexe si no acaba la guerra. Tot sembla funcionar fins que ressorgeix el líder de la comunitat gai dient que per a acabar amb la guerra és necessària l'homosexualitat "forçosa". Al veure el que ocorre, les dones decideixen desfer la vaga i tornar a casa amb els seus marits.

Venda d'entrades

A partir del 5 de setembre
En taquilla: (Teatre Principal) de 12 a 14 h. i de 17 a 21 h.
Per telèfon: (Servicam) 902 44 43 00
Pagament mitjançant qualsevol targeta
De dilluns a dissabte, de 8 a 23 h. / Diumenges i festius, de 9 a 21 h.
Per Internet: www.teatroprincipalicante.com