AMBROSSIA ES REALITZARÀ EL 8 DE NOVEMBRE AMB ENTRADA LLIURE

Ahir, 2 de novembre, estava previst l'espectacle 'Ambrossia', que es va suspendre per motius tècnics aliens a l'organització. 'Ambrossia' s'escenificarà dimarts que ve 8 de novembre, a les 20 hores, amb entrada lliure limitada a l'aforament del Paranimf.

En 'Ambrosia', un muntatge de gran plasticitat que passeja una sèrie de personatges històrics, inventats i del món cinematogràfic, el contacte entre les bombolles de sabó i els actors genera divertides situacions que transmeten, de manera intuïtiva i suggeridora, el tema de l'existència efímera.

En 'Ambrosia', a diferència d'espectacles anteriors com 'Bufaplanetes' o 'Sabó, Sabó', les bombolles de sabó no són el resultat final dels esquetxs, sinó el mitjà. Amb aquest xou, Pep Bou obri de nou el teló amb la poesia visual de les bombolles de sabó. 'Ambrosia' ha estat presentat en importants festivals d'arreu del món, com ara el London Internacional Theatre Festival, el Chekhov International Theatre Festival de Moscou o l'International Theaterfestival d'Hambach (Alemanya).

Pep Bou va començar a pujar als escenaris com a professional, en la segona meitat dels anys setanta, formant part de l'exèrcit de mims i actors de malla que caracteritzaven l'època. La seua preparació com a arquitecte tècnic i la seua passió per les arts plàstiques i visuals es van unir per a consolidar una forta sensibilitat cap als espais efímers i la ductilitat de les formes. En el seu historial teatral, trobem el pas com a membre fundador de diverses companyies (Pa de Ral o la Viu Viu Teatre) fins que l'any 1982 començà la seua aventura en solitari, amb el teatre de les bombolles de sabó.