• BENVINGUDA A LA UNIVERSITAT AMB LOS DELINQÜ.. DE 'PEREZA', 'ELEFANTES' I 'BELÉN ARJONA'

BENVINGUDA A LA UNIVERSITAT AMB LOS DELINQÜENTES, RÀDIO EN DIRECTE, CINEMA, ESPORTS I EL MACRO CONCERT DE 'PEREZA', 'ELEFANTES' I 'BELÉN ARJONA'

Dilluns que ve, 17 d'octubre, començarà la tradicional Setmana de Benvinguda a la Universitat, que tots els anys programen el Vicerectorat d'Extensió Universitària i el Consell d'Alumnes. Enguany, la Setmana de Benvinguda comptarà amb el concert de Los Delinqüentes al Paranimf, 'Cinema sense interrupcions' durant tres dies i activitats esportives. En col·laboració amb Radio Alicante Cadena Ser, s'efectuaran retransmissions en directe de programes radiofònics i el tradicional macroconcert a la plaça de bous, el dijous 27 d'octubre, amb les actuacions de 'Pereza', 'Elefantes' i Belén Arjona.

La Setmana de Benvinguda s'iniciarà el dilluns 17 amb 'Cinema sense interrupcions', a la sala Aifos, a partir de les 15.00 h, que continuarà els dies 18 i 19 a la mateixa hora. El dimarts 18, a partir de les 19.00 h, es realitzarà la retransmissió en directe del programa 'La ventana universitaria', de Radio Alicante, des de la sala Multimèdia del Rectorat de la UA. El dimecres 19, a partir de les 12.20 h, els alumnes podran assistir al programa 'Hoy por hoy Alicante', al Rectorat de la UA. A més a més, a les 21.30 hores es celebrarà el concert de Los Delinqüentes al Paranimf. El dijous 20, a partir de les 17.30 h i en directe des del paranimf, es realitzarà el programa de ràdio 'Encuentro con los ases' (diari AS), amb una xerrada col·loqui a la qual assistiran Alfredo Relaño, Tomás Guash, Manolete, etc. Com a convidats, hi participaran els presidents de l'Hèrcules CF, l'Alacant CF i l'Etosa. El mateix dia, de 22.00 h a 00.00 h, es desenvoluparà des del paranimf, en emissió directa per a tot Espanya, el programa 'Hora 25', amb Carlos Llamas. El divendres 21 s'efectuaran diverses activitats esportives al pavelló d'esports de la UA.

Macroconcert de benvinguda

El 27 d'octubre, a les 20.30 h, tindrà lloc l'obertura de portes de la plaça de bous. A les 21.30 h, està prevista la primera actuació: Belén Arjona, que amb les seus claus i actitud rockera ha triomfat als escenaris espanyols amb tres discos: 'O te mueves o caducas' (2003), 'O te mueves o caducas' (edició especial, 2004) i 'Infinito' (2005). A les 22.20 h, tindrà lloc el concert d''Elefantes', el grup de pop rock espanyol que realitza una música d'origen i sabor mediterrani, i l'últim CD del qual duu per títol 'Somos nubes blancas' (2005). A les 23.45 h, aproximadament, serà l'ocasió de gaudir de la música del grup pop 'Pereza', que defineix el seu estil amb paraules com "irreverència, asfalt, joventut, desimboltura, desamor, sexe, inconformisme, ressaques i aventura", i l'últim àlbum de la qual es titula 'Animales' (2005).

Les invitacions del del macroconcert de la plaça de bous i dels programes de ràdio 'Hora 25' i 'Encuentro con los ases' poden recollir-se al Secretariat de Cultura-Sala Aifos i Consell d'Alumnes (Aulari I), a partir del 17 d'octubre.