PROGRAMACIÓ DEL PARANIMF. PRIMER QUADRIMESTRE

La programació estable del paranimf comença el pròxim 2 de novembre amb l'espectacle 'Ambrossia', a càrrec de Pep Bou Companyia, un muntatge en el qual les bombolles de sabó es converteixen en poesia visual. El 9 de novembre 'Los misterios del Quijote o el ingenioso caballero de la palabra' arribaran al Paranimf, de la mà d'El Brujo, un magistral espectacle teatral dirigit per Rafael Álvarez sobre un text original d'Emilio Pascual. El 12 de novembre, en el marc de la Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis, s'escenificarà 'H2O, un sainet del segle XXI', per La Dependent cia. de teatre, dirigit per Pep Cortés, un espectacle humorístic que reflexiona sobre tema de l'aigua. El 15 de novembre, també dins de la Mostra, l'Escola Superior d'Art Dramàtic de València visita la UA amb el muntatge 'A lo mejor me lo merezco', que pretén delimitar la frontera en què comença el 'món adult'. El 16 de novembre es duran terme dues actuacions d'homenatge a Ovidi Montllor: el grup Verd Cel realitzarà l'espectacle 'Des d'hom fins el món', i Toti Soler, Llúcia Vives i Jordi Jané 'Deu catalans i un rus', que inclou onze muntatges poètics realitzats pel grup durant els últims vint anys, recuperats amb motiu del desè aniversari de la mort del cantant, poeta i actor alcoià. El 19 de novembre, en la Mostra de Teatre, s'escenificarà 'Homenaje a los malditos', a càrrec de La Zaranda, una obra que invoca "a tots els maleïts que vam dur dintre", escrita per Eusebio Calonge. El 23 de novembre serà el torn de la música d'Al Tall, que presentarà el seu nou treball 'Vares velles'. El 30 de novembre visitarà el campus una de les formacions folk més importants d'Espanya: Luar na lubre, avalada per una excel·lent crítica i dos discos d'or.

Desembre
El 13 de desembre actuarà el pianista Miguel Ángel Estrella, creador de la Federació Internacional Música Esperanza, reconeguda com ONG per la UNESCO el 1992. Miguel Ángel Estrella concep la música "com un instrument de pau i enteniment". El 14 de desembre el teatre clàssic omplirà el paranimf amb l'actuació de 'Atalaya', que representarà 'Medea' ('La extranjera'), basada en textos de Sèneca, Eurípides i Heine Müller.

Gener
Les actuacions de gener començaran el dia 11 amb el concert de Tontxu, de gira actualment amb el seu disc 'Contacto con la realidad'. El 17 de gener actuarà Carlos Chaouen, que es defineix ell mateix com "un hacedor de cançons" i que duu temps treballant amb criteri, paciència i vocació. Chaouen presentarà el seu últim treball 'Tótem'. Finalment, el 18 de gener la companyia de dansa Patas Arriba presentarà el muntatge 'Dícese/Sacra', que ha obtingut huit nominacions als Premis de les Arts Escèniques de la Generalitat Valenciana 2005.

Venda d'Entrades
Llibreria Compas, FNAC, Servicam, Consell de la Joventut d'Alacant (Centre 14) i una hora abans de l'actuació en el Paranimf

:: Veure Triptic PDF ::
:: Veure Cartell PDF ::