• LA JEUNESSES MUSICALS WORLD ORCHESTRA CELEB..EL CONCERT 'DANCE FOR PEACE' EN EL PARANIMF

LA JEUNESSES MUSICALS WORLD ORCHESTRA CELEBRA EL CONCERT 'DANCE FOR PEACE' EN EL PARANIMF

El divendres 13 de gener, a les 20.30 hores, el Paranimf acollirà l'actuació de la Jeunesses Musicals World Orchestra (JMWO), una formació multicultural integrada per un centenar de músics de 39 nacionalitats, tots ells amb edats compreses entre els 18 i els 28 anys. L'orquestra, dirigida per l'alacantí Josep Vicent, interpretarà peces d'Igor Markevitch, Joaquín Turina, Alberto Ginastera i Tchaikovsky.

Durant el passat Nadal, el Paranimf de la UA va acollir els assajos totals de l'Orquestra, que es van perllongar fins al 1 de gener, amb l'objectiu de preparar la gira d'hivern "Dance for Peace". Espanya, Holanda i Àustria seran els països que recorrerà la JMWO amb el mestre Josep Vicent al capdavant.

La JMWO va néixer en 1970 i en ella es reuneix cada any, després de diversos processos de selecció, als principals músics joves de tot el món. Després de diversos anys amb la seu a Berlín, la JMWO té ara la seua seu a la Comunitat Valenciana, on continuarà fins a 2010 de la mà del mestre Josep Vicent. La innovadora aposta del jove alacantí, director artístic i titular de la JMWO, es basa en l'acostament a la música contemporània centrant el treball dels seus músics en la interpretació de composicions del segle XX i del naixent segle XXI.

Atenció: Les invitacions estan esgotades.