LA REVISTA CULTURAL VEU VA REBRE 100.000 VISITANTS DURANT 2005

L'any 2005 ha sigut un any espectacular per a la revista cultural digital VEU del Vicerectorat d'Extensió Universitària. Amb cent mil visitants i 407.786 pàgines servides, s'ha consolidat com un dels referents de la informació cultural de la Universitat d'Alacant. Respecte al 2004, VEU ha triplicat el nombre d'usuaris i de pàgines visitades i ha incrementat de manera notable el volum d'informació.

VEU, presentada l'any 2003, recull tota la informació cultural produïda des del Vicerectorat d'Extensió Universitària: una minuciosa agenda i notícies sobre els concerts, obres de teatre, projeccions cinematogràfiques, exposicions, seminaris, congressos, concursos i altres activitats realitzades tant al campus de Sant Vicent del Raspeig com a les seus universitàries. A més, inclou la informació dels tallers i dels grups estables: teatres universitaris, orquestra filharmònica, coral i cansa contemporània. Ofereix serveis com el butlletí de notícies, que s'envia setmanalment; la possibilitat de sol·licitar on-line activitats culturals i la de proposar noves idees per a futurs tallers. S'hi pot accedir a Servicam per a la compra d'entrades dels espectacles que es realitzen al paranimf. Igualment, els usuaris que disposen d'un PDA (Personal Digital Assistance) o un mòbil amb accés a Internet (WAP) o Avantgo poden gaudir de les últimes notícies i l'agenda cultural a qualsevol hora de forma totalment gratuïta.

Amb VEU, la Universitat d'Alacant ha apostat per les noves tecnologies amb la finalitat de promoure i fomentar l'ús d'Internet en l'educació i en la cultura i aporta nous canals de comunicació immediata que faciliten l'accés a la informació que es produeix i gestiona des de la institució universitària.