LES CIUTATS INVISIBLES, QUART TEMA DEL CONCURS DE POESIA

El Secretariat de Cultura i alacalle.com han organitzat el "Concurs de Poesia", que es celebra amb una periodicitat mensual. L'organització determina el tema del concurs, que en aquesta quarta convocatòria és "Les ciutats invisibles". Podran concórrer les persones residents a la Comunitat Valenciana, amb poemes escrits indistintament en castellà o valencià (s'admeten poemes en prosa), originals, inèdits i no premiats en anteriors concursos, i cada persona podrà presentar un màxim de dos poemes per tema. Els poemes podran tenir una extensió màxima de quaranta-cinc versos o el seu equivalent en prosa.

La data límit de lliurament dels treballs serà el 19 de febrer i la de resolució el 1 de març. La presentació dels treballs es realitzarà mitjançant l'enviament d'un correu electrònic que deurà incloure el poema o poemes i en un document adjunt el títol del poema, el currículum i dades de contacte. La direcció a la qual remetre els treballs és: concursos.cultura@ua.es. En l'assumpte deu especificar-se "Concurs de poesia".

Premis
S'estableix un primer premi mensual que consisteix en un lot de llibres valorat en 50 ? en la Llibreria 80 Mundos, la realització d'una publicació en una pàgina pròpia de alacalle.com i una campanya de difusió de l'autor i la seua obra.
Així mateix, en cadascuna de les convocatòries, el jurat podrà realitzar fins a tres esments especials dels poemes que millor s'ajusten a la filosofia d'aquesta proposta. Els poemes seleccionats es publicaran, al costat del poema premiat, en alacalle.com. La persona que resulta guanyadora en la convocatòria mensual no podrà tornar a optar a aquest premi, però si podrà ser seleccionat per als tres esments de cada tema.