ACORDS CONTRA LA GUERRA AL PARANIMF AMB LA VARGAS BLUES BAND

El dimarts 21 de febrer, a les 20.00 h, la Vargas Blues Band presenta, al Paranimf de la UA, el seu últim treball: "Love, union, peace", un àlbum de rock and blues que el músic considera el més potent de tota el seu discografia. El títol d'aquest treball parla de l'objectiu principal que el líder de la banda pretén com a músic i com a ésser humà: transmetre amor i lluitar perquè l'odi acabe i resumeix els sentiments de Javier Vargas davant la guerra a l'Iraq, que va començar durant el període d'enregistrament del disc. Les cançons d'aquest àlbum també fan referència a uns altres temes com les fronteres, l'emigració i, per descomptat, l'amor.

El CD, que inclou deu temes vocals, dos acústics i una versió de Magic of the Gods, es defineix com "fronterer entre el rock i el blues", on el so de la guitarra torna a brillar amb l'energia i intensitat habitual de la banda. Tiny paradise, Sunny day, Pretty blues, Sad eyes, Deep blue, Dance away the blues i Exotic mambo són algunes de les noves creacions del grup.

"Quan toque la guitarra entre en trànsit", va afirmar Vargas, qui va començar a tocar per les emocions que li transmetien bandes mítiques com Lep Zeppelin, The Beatles o Deep Purple, i que ara compta amb col·laboracions de luxe com Jaime Urrutia, Juan Gómez 'Chicuelo', Alex Ligertwood (vocalista de Santana), Glenn Hughes (ex Deep Purple i ex Black Sabbath) o Devon Allman en la versió del tema Magic of the world, entre d'altres. Les bases es van gravar als estudis Ardent de Memphis amb "l'A-Team" de músics de Tennesee: Steve Potts a la bateria, David Smith al baix, Ernest Williamson i Reese Wynans -Double Trouble als teclats. Com a enginyer de so, han tingut el llegendari John Hampton (ZZ-Top, Sound Garden, etc.).

Venda d'entrades: Llibreria Compas, FNAC, Servicam, Consell de la Joventut (Centre 14) i una hora abans en el Paranimf.

Preu: 6 euros