DANIEL VIGLIETTI PRESENTA EN EL PARANIMF EL SEU ÚLTIM DISC 'DEVENIR'

El divendres 24 de febrer, a les 20 hores, Daniel Viglietti, una de les màximes figures de la música uruguaya, presenta en el Paranimf el seu últim treball, Devenir. El disc inclou important de novetats, temes emblemàtics que no estaven editats i versions de cançons de Yupanqui i Tormo. Gravat en viu, Devenir és un treball que propicia l'emoció, la reflexió i el compromís

Daniel Viglietti, vinculat a la Universitat d'Alacant a la qual ha visitat en diverses ocasions al costat de Mario Benedetti para realitzar el recital A dos voces, opina que el cantant està ple de sentiments i històries. "Dintre d'un apareixen éssers, lluites, jocs, tristeses, de vegades de complicitat amb altres autors, però quan acaba el recital, quan un expandeix i fa un teixit amb les cançons i el que es parla, després de tot això un té la sensació d'haver quedat buit".

En Devenir es poden trobar les cançons El vals de la duna, Chiapaneca, Chacarera de las piedras, Recuerdos del Portezuelo, Idilio, Che por si Ernesto, Nocturna, La canción de Pablo, Puentecito de mi río, Nuestra bandera, Milonga cañera, Cielito del calabozo, Vamos, estudiantes y Mucho poquito y nada.

Recollida d'invitacions: Sala Aifos
De dilluns a divendres de 9 a 14 hores i dimarts i dimecres de 16 a 18 hores.