L'HUMOR SURREALISTA DELS MONTY PYTHON AMB YLLANA TEATRE I IMPREBÍS EN EL PARANIMF

El dimarts 28 de febrer, a les 20.00 h, el paranimf serà l'escenari de l'humor absurd i surrealista d'un dels més grans grups còmics de tots els temps: Monty Python. La companyia Yllana Teatre i Imprebís han realitzat un muntatge amb els millors esquetxs dels creadors de Els Cavallers de la taula quadrada i La vida de Brian, una ocasió única per a gaudir dels grans moments de Monty Python en versió original espanyola, sense subtítols. Flying Circus, títol de l'espectacle, és la sèrie de televisió creada i protagonitzada pel popular conjunt d'actors.

Flying Circus va començar el 1969. L'espai estava basat en l'humor sarcàstic i delirant, estructurat mitjançant una sèrie esquetxs connectats entre si i combinats amb eixelebrades i enginyoses animacions fetes per Terry Gilliam. A l'inici del programa, sempre apareixia Michael Palin disfressat de nàufrag i després de d'espenyar-se deia a càmera 'It is...' i començava Flying Circus. John Cleese se n'encarregava dels guions, juntament amb Graham Chapman, sempre oberts als suggeriments de la resta de companys. Eric Idle se n'ocupava de les cançons i Terry Jones era qui dirigia l'espectacle i, posteriorment, va ser qui va dirigir les quatre pel·lícules que van donar a conèixer al món el geni dels Monty Phyton. El programa va finalitzar l'any 1974 i, a partir d'aquell any, es van llançar a la conquesta del cel·luloide.

Les companyies
L'any 1994 Imprebís va introduir a l'estat espanyol el teatre d'improvisació i, des d'aleshores, ha arribat a més de mig milió d'espectadors en deu països diferents. Ha batut tots els rècords d'originalitat, frescor i diversió i ha obtingut els premis més destacats de crítica, espectadors i premsa especialitzada. Yllana es formà l'any 1991. Des d'aquell any, demostra com fer l'humor sense paraules. El seu idioma escapa del cos amb una energia desenfrenada, un estil directe que combina enginy i risc. Callats però sempre sorollosos, els d'Yllana acceleren el llenguatge de l'onomatopeia i creen un món surrealista i delirant en què tot pot ocórrer.

Venda d'entrades: Llibreria Compas, FNAC, Servicam, Consell de la Joventut (Centre 14) i una hora abans al paranimf.

Preu: 6 euros

Google+: http://google.com/+Culturaenlaua