EL MILLOR ROCK & ROLL AMB LOS LUNÁTICOS AL PARANIMF

El 15 de març, a les 20.00 hores, visitaran el paranimf Los Lunáticos, un grup compost per dos grans guitarristes del rock estatal, Santiago Campillo (ex-M-Clan) i Miguel Bañón (Los Marañones), i el baixista anglès Steve Emery, del grup Strecht, que va tocar en els setanta amb les bandes d'Eric Clapton i Fleetwood Mac. Los Lunáticos presenten el seu últim treball "Rock and roll en la azotea", en què es fusionen direrents ritmes com ara el funk-rock i el hard-rock.

Los Lunáticos són un dels grups que millor sintetitza l'essència del rock amb sabor. La banda de Santiago Campillo i Miguel Bañón esgrimeix un dels directes més solvents del panorama espanyol i un repertori de precises cançons que tenen la base en rhythm'n'blues, però que esdevenen variades i amb personalitat pròpia.

En el disc, que conté 12 noves cançons com ara Quien soy, Ella lo sabe, Esperaré por ti, Noemí, No te puedo olvidar, Lo que debo hacer o Dame tu amor, entre d'altres, predomina el rock del sud, acústic a estones i amb pinzellades de country i de Rhythm & Blues. Les lletres suggereixen històries, algunes autobiogràfiques, de músics errants, caçadores de cuir i botes texanes; aventures de barri, xiques i personatges de la nit completen la seua particular visió del món.

En aquest treball han col·laborat convidats de luxe: Carles Segarra hi ha posat la seua inconfusible veu rockera al tema Pregunta por mí, Dani Pérez el saxo tenor, Domingo Sánchez els teclats, Pepe Abellán la percussió o Juan Blas Becerra l'harmònica. El cantant nord-americà Sooper, Juan Antonio Ross, Joaquín Talisman, Verónica Tejero i Fede Espinosa n'ha fet els cors. Altres discos de Los Lunáticos són "Directo en Langreo" (2004) i "Con la música a otra parte" (2003).

Venda d'entrades: Llibreria Compas, FNAC, Servicam, Consell de la Joventut (Centre 14) i una hora abans al Paraninf.